10 головних навичок, які будуть цінуватися роботодавцями в 2020 році
Запити ринку праці з кожним роком стрімко зростають, розширюючи список якостей, необхідних для прийняття на роботу кваліфікованих кадрів.
Підсумки Всесвітнього економічного форуму свідчать про те, що до 2020 року половина з нині важливих критеріїв оцінки вашого робочого потенціалу поступиться місцем іншим, не менш значущим аспектам, про які краще знати вже зараз.
1. Комплексне вирішення проблем
Цей навик дозволяє вам бути не просто відповідальним виконавцем, а й зуміти самому виявити проблему, скласти кілька шляхів її вирішення і спрогнозувати, які неприємності можуть очікувати даний проект.
2. Критичне мислення
Стрімко зростаючі здібності робототехніки на даний момент збільшують і потреба в людях, здатних критично мислити. Саме такі робочі кадри повинні оцінювати етичність використання технологій і їх откалібровкі, щоб вони приносили реальну користь.
3. Креативність
В даний момент під цим словом ховається потреба роботодавців у творчих людей, здатних генерувати нестандартні ідеї і таким же чином підходити до виконання будь-яких виробничих завдань.
4. Уміння управляти людьми
Не просто координувати колектив, а й розробляти методи, якими люди зможуть скористатися з метою вирішення певної проблеми. Для цього необхідні додаткові якості: харизма, емпатія і ерудиція.
5. Взаємодія з людьми
Уміння адаптуватися під новий колектив, проявляти турботу, домовлятися, не перекладати відповідальність на інших, якісно працювати в команді.
6. Емоційний інтелект
Здатність розпізнавати справжні емоції і мотиви поведінки оточуючих, а також правильно на них реагувати, направляючи чужі якості на досягнення загальних цілей компанії.
7. Уміння аналізувати і приймати рішення
Уміння якісно систематизувати і аналізувати дані, а потім приймати оптимальне рішення на їх основі. При цьому вкрай важливою стає швидкість, з якою працівник вміє це робити.
8. Клієнтоорієнтованість
Тобто - навик пошуку шляхів для надання якісної допомоги клієнтам вашої компанії, який принесе вигоду всьому колективу.
9. Навичка ведення переговорів
Уміння пропонувати компроміси, координувати учасників переговорів і згладжувати можливі розбіжності під час їх проведення.
10. Гнучкість мислення
Уміння йти не прямим шляхом, а найбільш підходящим для даної ситуації, впроваджувати нові технології і інформацію в робочий процес.
Джерело: http://lemonade.style/10-glavnyh-navy...
Коментарі до матеріалу