Потребители наконец получают компенсацию за некачественные услуги по электроснабжению
17.01.2017 130 0 0
С 12 января потребители имеют возможность получать компенсацию за некачественные услуги по электроснабжению. Этого дня вступил в силу Порядок обеспечения стандартов качества услуг по электроснабжению, утвержденный постановлением НКРЭКУ от 18.10.2016 № 1841, которая официально опубликована в газете «Урядовый курьер» за № 5.
Порядок был разработан Национальной комиссией, которая осуществляет государственное регулирование в сферах энергетики и коммунальных услуг, с целью защиты прав потребителей, которым предоставляются услуги по электроснабжению ненадлежащего качества, стимулирования лицензиатов к повышению уровня качества услуг и соответствует практике европейских стран.
Порядок вводит общие и гарантированные стандарты качества предоставления услуг, устанавливает процедуру предоставления и размеры компенсаций потребителям за несоблюдение гарантированных стандартов.
Размер компенсации за несоблюдение гарантированных стандартов качества предоставления услуг по электроснабжению
(изложено на языке оригинала)
Тип послуги |
Стандарт |
Розмір компенсації (без ПДВ), грн |
|
З дня набрання чинності Порядком до 31.12.2017 |
З 01.01.2018 |
||
Надання договору про приєднання та технічних умов, у т. ч.: |
|
|
|
для стандартного приєднання |
5 робочих днів |
100 |
200 |
без необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, яке не є стандартним) |
15 робочих днів |
100 |
200 |
у разі необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, яке не є стандартним) |
30 робочих днів |
100 |
200 |
Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (стандартне приєднання), у т.ч.: |
|
|
|
без потреби припинення електропостачання інших споживачів |
5 днів |
100 |
200 |
у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів |
10 днів |
100 |
200 |
Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (приєднання, яке не є стандартним), у т.ч.: |
|
|
|
без потреби припинення електропостачання інших споживачів |
5 днів |
200 |
400 |
у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів |
10 днів |
200 |
400 |
Підключення електроустановок споживача після відключення (крім населення) |
5 робочих днів |
100 |
200 |
Відновлення електропостачання споживача після усунення порушень і оплати споживачем заборгованості, витрат на повторне підключення та збитків, завданих енергопостачальнику (для населення), у т.ч.: |
|
|
|
у містах |
3 робочі дні |
100 |
200 |
у сільській місцевості |
5 робочих днів |
100 |
200 |
Відновлення електропостачання після перерви в електропостачанні |
24 години |
100 |
200 |
Надання на розгляд проекту договору про постачання електричної енергії, у т.ч.: |
|
|
|
для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю до 150 кВт |
7 робочих днів |
50 |
100 |
для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю 150 кВт та більше |
14 робочих днів |
100 |
200 |
Технічна перевірка розрахункових засобів обліку (крім населення) |
20 днів |
100 |
200 |
Письмове звернення споживача |
місяць |
100 |
200 |
Проведення експертизи приладу обліку (для населення) |
20 днів |
100 |
200 |
Источник: http://www.nerc.gov.ua/?news=5661
Комментарии к материалу