Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Подписаться

Як буде проводитися електронна перевірка: проект Мінфіну

ДФСУ оприлюднила проект наказу Мінфіну «Про затвердження Порядку подання платником податків заяви про проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки та прийняття рішення контролюючим органом про проведення такої перевірки».

Так, електронна перевірка проводиться на підставі заяви платника податків, яка подається за встановленою формою.

У заяві, крім загальних облікових даних, в обов'язковому порядку зазначається інформація про:

1) податкові періоди господарської діяльності, що підлягають електронної перевірці;

2) систему оподаткування, застосовувану платником податків;

3) перелік податків, які будуть перевірені під час проведення електронної перевірки;

4) ведення в електронному вигляді бухгалтерського обліку;

5) ведення в електронному вигляді первинних документів, що підтверджують правомірність ведення бухгалтерського обліку;

6) надання платником податків разом із заявою до контролюючого органу в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації ЕЦП документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів.

Заява подається керівником або уповноваженим представником до контролюючого органу за місцем обліку не пізніше ніж за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки.

Зауваження та пропозиції можна надсилати в ДФСУ протягом одного місяця з дати оприлюднення проекту.

Джерело: http://buh.ligazakon.ua/news/2015/9/1...

Комментарии к материалу

Лучшие материалы