Лист ДФС від 02.11.2015 № 23229/6/99-99-22-07-03-15
Фахівці ДФС вважають, що в разі затримки гарантійного ремонту РРО більше семи робочих днів центр сервісного обслуговування (ЦСО) на прохання суб’єкта господарювання (за відсутності у нього резервного РРО) має передати власний підмінний РРО. Після цього суб’єкт господарювання спільно з ЦСО має зареєструвати отриманий РРО в органах ДФС та ввести його в експлуатацію.
Нагадаємо, що на період виходу з ладу РРО та здійснення його ремонту або у разі тимчасового (не більше семи робочих днів) відключення електроенергії можна проводити розрахункові операції з використанням книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки або із застосуванням належно зареєстрованого резервного РРО (ст. 5 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 № 265/95-ВР). А обов’язком ЦСО є, зокрема, забезпечувати відновлення роботи зламаного РРО протягом семи робочих днів, а у разі незабезпечення гарантійного ремонту РРО не пізніше сьомого робочого дня з дня прийняття в ремонт РРО — ввести в експлуатацію належно зареєстрований на суб’єкта господарювання резервний РРО.
Джерело: http://golovbukh.ua/news/strok_garant...