Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

О выплатах за дополнительную нагрузку

07.02.2017

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 15.11.2016 р. N 1571/13/84-16

Про виплати за додаткове навантаження

Департамент заробітної плати та умов праці розглянув лист щодо виплат за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов'язків тимчасово відсутнього державного службовця або за вакантною посадою і в межах компетенції повідомляє.

Виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов'язків тимчасово відсутнього державного службовця та за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов'язків за вакантною посадою державної служби передбачені статтею 50 Закону України від 10 грудня 2015 року N 889-VIII "Про державну службу".

Зазначені виплати встановлюються державним службовцям керівником державної служби за поданням їх безпосередніх керівників.

За додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов'язків за вакантною посадою керівника структурного підрозділу, його заступника або за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов'язків тимчасово відсутнього керівника структурного підрозділу (заступника керівника) виплати, на нашу думку, можуть здійснюватись державному службовцю за рішенням керівника державної служби за поданням керівника вищого рівня цього підрозділу.

Щодо можливості встановлення зазначених виплат керівнику структурного підрозділу та його заступнику у зв’язку з виконанням обов'язків тимчасово відсутнього державного службовця або за вакантною посадою державного службовця, то кваліфікаційними характеристиками керівних посад передбачено здійснення керівництва діяльністю відповідного структурного підрозділу та забезпечення ефективного виконання покладених на цей підрозділ завдань. Крім того, керівники розподіляють обов'язки між працівниками, координують і контролюють їх роботу, несуть відповідальність за якісне виконання ними завдань та обов'язків, а також надають методичну допомогу працівникам для виконання цих завдань та обов'язків.

Таким чином, керівник підрозділу (заступник керівника) має володіти знаннями, вміннями і навичками, необхідними для виконання завдань, покладених на цей підрозділ.

При виконанні керівником структурного підрозділу (заступником керівника) обов'язків за вакантною посадою державного службовця цього структурного підрозділу або на час його тимчасової відсутності виплати не проводяться.

Водночас зазначаємо, що листи Міністерства не є нормативно-правовими актами, за своєю природою вони носять інформаційний, роз'яснювальний та рекомендаційний характер і не повинні встановлювати нових правових норм.

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
12.08.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели ГНС отвечает на актуальные вопросы налогоплательщиков: письмо от 01.08.2025 С 6 августа ГНС изменяет квалифицированные сертификаты для подписания уведомлений: загрузите новые Кабмин предлагает изменения к Закону о бухучете относительно введения отчетности п...
20.05.2025
Актуальные счета для уплаты налогов
Информация о реквизитах счетов, открытых для зачисления налогов, а также для уплаты единого взноса Больше по теме: Новая форма ТТН: обзор изменений Микро, малое, среднее или крупное: зачем нужно определять размер предприятия Утверждаем и обновляем штатное расписание: правила и нюансы Списки...
21.05.2025
Критически важные предприятия до 28 мая должны подать соответствующие данные: письмо Минэкономики
Больше по теме: Перечень отраслевых и региональных нормативных актов, которыми утверждены критерии признания предприятий критически важными в особый период Зарплатные критерии для бронирования работников: исчисляем среднюю зарплату Минэкономики в письме от 19.05.2025 № 27-11/37509-07 проинфор...
Новое
13.08.2025
Обязанности работодателя по охране труда при дистанционной работе
Используете работу дистанционных работников? Тогда следует разработать Инструкцию по охране труда! Больше по теме: Инструкция по охране труда для работников офиса Инструкция по охране труда для студентов, проходящих производственную практику Обязанности работодателя по обеспечению охраны труда дис...
13.08.2025
Особенности учета расходов, не связанных с хозяйственной деятельностью
Расходы по отдельным операциям, не связанным с хозяйственной деятельностью, не учитываются при определении объекта обложения налогом на прибыль предприятий. Так, по отдельным операциям возникают разницы, на которые увеличивается финансовый результат до налогообложения. Детальнее см. ниже. Больше по ...
13.08.2025
При каких условиях работники могут оформить неоплачиваемые отпуска во время военного положения
Законодательство предусматривает два основных вида неоплачиваемых отпусков: с согласия сторон или в обязательном порядке. Каждый вид имеет свои особенности, в частности условия оформления, продолжительность и порядок прекращения. Детальнее см. ниже. Больше по теме: Замена отпуска денежной компенсац...
Лучшие материалы