Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

О выплатах за дополнительную нагрузку

07.02.2017

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 15.11.2016 р. N 1571/13/84-16

Про виплати за додаткове навантаження

Департамент заробітної плати та умов праці розглянув лист щодо виплат за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов'язків тимчасово відсутнього державного службовця або за вакантною посадою і в межах компетенції повідомляє.

Виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов'язків тимчасово відсутнього державного службовця та за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов'язків за вакантною посадою державної служби передбачені статтею 50 Закону України від 10 грудня 2015 року N 889-VIII "Про державну службу".

Зазначені виплати встановлюються державним службовцям керівником державної служби за поданням їх безпосередніх керівників.

За додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов'язків за вакантною посадою керівника структурного підрозділу, його заступника або за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов'язків тимчасово відсутнього керівника структурного підрозділу (заступника керівника) виплати, на нашу думку, можуть здійснюватись державному службовцю за рішенням керівника державної служби за поданням керівника вищого рівня цього підрозділу.

Щодо можливості встановлення зазначених виплат керівнику структурного підрозділу та його заступнику у зв’язку з виконанням обов'язків тимчасово відсутнього державного службовця або за вакантною посадою державного службовця, то кваліфікаційними характеристиками керівних посад передбачено здійснення керівництва діяльністю відповідного структурного підрозділу та забезпечення ефективного виконання покладених на цей підрозділ завдань. Крім того, керівники розподіляють обов'язки між працівниками, координують і контролюють їх роботу, несуть відповідальність за якісне виконання ними завдань та обов'язків, а також надають методичну допомогу працівникам для виконання цих завдань та обов'язків.

Таким чином, керівник підрозділу (заступник керівника) має володіти знаннями, вміннями і навичками, необхідними для виконання завдань, покладених на цей підрозділ.

При виконанні керівником структурного підрозділу (заступником керівника) обов'язків за вакантною посадою державного службовця цього структурного підрозділу або на час його тимчасової відсутності виплати не проводяться.

Водночас зазначаємо, що листи Міністерства не є нормативно-правовими актами, за своєю природою вони носять інформаційний, роз'яснювальний та рекомендаційний характер і не повинні встановлювати нових правових норм.

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
13.05.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели Госстат планирует прекратить ЕГРПОУ: начато обсуждение Внесены изменения в Порядок проведения призыва граждан на военную службу во время мобилизации ГНС отвечает на актуальные вопросы налогоплательщиков: письмо от 02.05.2025 Работникам планируют предостави...
27.02.2025
Хранение и использование горючего на предприятии в 2025 году: учет, налоги и документальное оформление
Марафон-2025: главные бухгалтерские акценты года У субъектов хозяйствования, использующих в своей деятельности транспортные средства, другие машины и механизмы, потребляющие топливо, постоянно возникают вопросы, связанные с учетом и документальным оформлением операций с таким горючим, а также с изме...
05.03.2025
Опубликовано постановление КМУ, которым упрощена процедура бронирования военнообязанных
Больше по теме: Бронирование работников: пошаговые действия Аннулирование бронирования военнообязанных: основания и условия Отчетность по воинскому учету и бронированию 5 февраля на сайте Кабмина опубликовано постановление от 28.02.2025 № 233, которыи внесены изменения впорядок бро...
Новое
14.05.2025
ГНС наложила штрафы на ряд предприятий за расчеты без использования РРО
Автошколам четырех областей предъявлены штрафы за расчеты без применения РРО/ПРРО, невыдачу расчетных документов за предоставленные услуги и отсутствие официального оформления трудовых отношений с наемными работниками. Больше клиентов, нежели отражено в доходах, и неоформленных работников – та...
14.05.2025
Неполный перечень документов не должен быть основанием для отказа в админделе: Минюст
Основная цель принципа официальности, введенного Законом от 17.02.2022 № 2073-IX, – упростить процедуры для граждан, освободив их от необходимости выполнять роль «курьера» между разными государственными учреждениями. С принятием Закона от 17.02.2022 № 2073-IX «Об администрати...
14.05.2025
ФЛП не предоставил информацию по адвокатскому запросу: возможные последствия
Апелляционный суд обязал ФЛП предоставить адвокату в ответ на адвокатский запрос информацию с соблюдением требований законодательства о защите конфиденциальной и коммерческой информации, а также информации о персональных данных. В Хмельницкой области адвокат обратился в суд с иском к физлицу-предпри...
Лучшие материалы