НАЗК має право проводити повну перевірку електронних декларацій чиновників
20.02.2017 971 0 0
НАЗК прийняло рішення від 10.02.17 р. № 56 "Про затвердження Порядку проведення контролю та повної перевірки декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування".
Згідно з документом НАЗК отримало можливість провести повноцінний аналіз майнового стану чиновників у поданих ними електронних деклараціях.
Повна перевірка декларації може проводитися в період здійснення суб'єктом декларування діяльності, пов'язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, а також протягом трьох років після припинення такої діяльності.
Під час повної перевірки декларацій НАЗК може використовувати, зокрема, відомості із засобів масової інформації, Інтернету, які стосуються конкретного суб'єкта декларування, які містять фактичні дані, що підлягають перевірці.
В цілях здійснення повної перевірки НАЗК має право направляти запити про надання документів або інформації до держорганів, органів влади АР Крим, органи місцевого самоврядування, суб'єктам господарювання незалежно від форми власності, громадянам та їх об'єднанням, які зобов'язані надати відповідь протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту.
НАЗК має право вимагати та отримувати документи та інформацію про відомості, які відображені у відповідних розділах декларації та необхідні для проведення повної перевірки.
Коментарі до матеріалу