Мін'юст затвердив Положення про офіс приватного виконавця
22.11.2016 149 0 0
Мін'юст прийняв наказ від 15.11.16 р. № 3238/5 "Про затвердження Положення про офіс приватного виконавця".
Це Положення визначає вимоги до організації офіса приватного виконавця (далі - офіс) з метою забезпечення належних умов діяльності приватного виконавця, прийому відвідувачів, зберігання документів, печаток, штампів, товарно-матеріальних цінностей та архіву приватного виконавця, збереження професійної таємниці, захищення від несанкціонованого проникнення.
Зокрема, передбачено, що офіс повинен знаходитись в межах виконавчого округу, на території якого приватний виконавець здійснює діяльність, та мати поштову адресу.
Офіс розміщується у приміщенні, яке належить приватному виконавцю на праві власності або яким приватний виконавець користується на підставі цивільно-правових угод. Розміщення офіса у тимчасових спорудах не допускається.
В офісі не можуть здійснювати професійну діяльність особи, діяльність яких не пов'язана з вчиненням виконавчих дій чи наданням додаткових послуг правового чи технічного характеру, пов'язаних з ними.
Офіс повинен бути захищений від несанкціонованого проникнення.
Біля входу до офіса повинна знаходитись вивіска з інформацією: найменування виконавчого округу, напис "ОФІС ПРИВАТНОГО ВИКОНАВЦЯ", прізвище, ім'я та по батькові (за наявності) приватного виконавця.
Біля входу до офіса розміщується графік роботи приватного виконавця (інформація щодо часу початку та закінчення робочого дня, часу обідньої перерви, вихідних днів) та графік прийому відвідувачів, якщо він відмінний від графіка роботи.
У робочому кабінеті приватного виконавця обов'язково мають бути двері, обладнані дверним замком.
В офісі мають бути створені умови для прийому відвідувачів, зокрема, обов'язково мають бути стіл та стільці для відвідувачів.
Офіс повинен бути забезпечений телефонним зв'язком та доступом до мережі Інтернет.
В офісі приватного виконавця повинен знаходитись сейф для зберігання печаток та штампів.
Коментарі до матеріалу