Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Форми фінзвітності для бюджетних установ будуть оновлені

Редакція

02.11.2017 890 0 0

Мінфін оприлюднило проект наказу «Про внесення зміни до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі».


Проектом планують оновити Додатки 1 - 4 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 101 «Подання фінансової звітності», затвердженому наказом міністерства фінансів України від 28 грудня 2009 року № 1541:

 

1-дс «Баланс»

2-дс «Звіт про фінансові результати»

3-дс «Звіт про рух грошових коштів»

4-дс «Звіт про власний капітал»

Крім цього, Проектом наказу передбачається внесення змін до Порядку заповнення форм фінансової звітності в державному секторі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.02.2017 № 307, та до Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб’єктів державного сектору та  Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку запасів суб’єктів державного сектору, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 11.

 

1дс баланс.docx
Завантажити
2дс звіт про фінансові результати.doc
Завантажити
3дс звіт про рух грош коштів.docx
Завантажити
4дс звіт про власний капітал.docx
Завантажити
Проект Змін.docx
Завантажити
Проект Порядку заповнення.docx
Завантажити

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали