Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Введено в дію нові ставки акцизу: чи переклеювати старі акцизні марки

Чи потрібно в зв’язку з введенням в дію нових ставок акцизного податку переклеювати акцизні марки на алкогольні напої та тютюнові вироби, що перебувають в обігу?

Згідно з пунктом 226.9 статті 226 ПКУ та пунктом 20 Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затвердженого Кабінетом Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1251, вважаються немаркованими алкогольні напої з марками, на яких зазначення суми акцизного податку, сплаченого за одиницю маркованої продукції, не відповідає сумі, визначеній з урахуванням чинних на дату розливу продукції ставок акцизного податку, міцності продукції та місткості тари.

Отже, алкогольні напої, вироблені до введення нових ставок акцизного податку та марковані акцизними марками, на яких суму акцизного податку за одиницю маркованої продукції зазначено відповідно до ставок акцизного податку, що діяли до введення нових ставок акцизного податку, перебувають в обігу до повної реалізації у межах строку придатності до споживання.

ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві

Джерело: http://kyiv.sfs.gov.ua/okremi-storink...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали