Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Переваги електронного кабінету для платників податків

12.09.2018 261 0 0

У разі коли податкові накладні/розрахунки коригування складені на одного отримувача за одним і тим самим договором або в них відображені однотипні операції (операції з однаковими кодами товарів згідно УКТ ЗЕД, кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг), платники ПДВ мають можливість в електронному кабінеті подати письмові пояснення та копії документів до кількох податкових накладних.

Сервіс також дозволяє платникам переглянути повну інформацію щодо податкової накладної з урахуванням усіх зареєстрованих до неї розрахунків коригування кількісних і вартісних показників з метою уникнення помилок при складанні розрахунків.

Доступ до інформації надано в приватній частині електронного кабінету у розділі «ЄРПН». Остаточний розрахунок відображається за заданими параметрами пошуку податкової накладної з урахуванням зареєстрованих до неї розрахунків коригування.

Пошук інформації в Реєстрі здійснюється за фільтрами «індивідуальний податковий номер», «номер ПН/РК», «дата складання ПН/РК».

Крім того, нагадуємо, що впровадження інноваційної системи e-Receipt (електронний чек) дасть змогу платникам заощадити кошти, які витрачаються на придбання традиційних касових апаратів. Фіскальний чек громадяни можуть перевірити у відкритій частині електронного кабінету. Це допоможе покупцеві у разі необхідності захисту його прав як споживача скористатися електронним чеком та пред’явити його.

Усі ці сервіси є допомогою для бізнесу, скорочують час на пошук інформації та допомагають уникнути помилок.

http://officevp.sfs.gov.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали