Новий сервіс ДФС - електронне адмістрування реализації пального
12.03.2016 240 0 0
Система електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП) запроваджена з 1 березня цього року.
Юридичні особи та фізособи-підприємці, які реалізовуватимуть пальне, підлягають обов'язковій реєстрації як платники акцизного податку з реалізації пального. Зробити це необхідно до початку здійснення такої діяльності. Як повідомила начальник відділу обслуговування платників податків ГУ ДФС у Чернігівській області Тетяна Говоруха, для цього необхідно подати заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального за формою J(F)1310301.
Заява надсилається до контролюючого органу за основним місцем обліку в електронному вигляді засобами електронного зв'язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.
Електронні формати Заяви та інших документів розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/ Інформаційно-аналітичне забезпечення /Реєстр електронних форм податкових документів.
Заява може бути сформована та надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія). Увійти до оновленого кабінету можна за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України. Також для формування заяви в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).
Підтвердженням про отримання контролюючим органом заяви є перша квитанція (квитанція про доставку). Після автоматичної обробки заяви платнику не пізніше наступного робочого дня направляється друга квитанція. В ній зазначається інформація про результати розгляду: повідомлення про реєстрацію особи платником податку шляхом включення її до Реєстру платників акцизного податку з реалізації пального або повідомлення про необхідність подання нової заяви у разі виявлення порушень вимог щодо електронного цифрового підпису, дотримання форми, порядку заповнення і подання заяви.
У разі подання заяви до 1 березня датою реєстрації платником податку є перший день перехідного періоду, тобто 01.03.2016 року.
Особа, яка зареєстрована платником податку, може направити до ДФС засобами електронного зв'язку в електронному вигляді запит для отримання витягу із Реєстру платників за формою J(F)1302501. Не пізніше наступного робочого дня після отримання запиту ДФС направляє їй засобами електронного зв'язку в електронному вигляді витяг із Реєстру платників. Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до Реєстру платників.
Переглянути інформацію з Реєстру платників також можна в оновленому «Електронному кабінеті платника» (відкрита та закрита частини/Інформація з Реєстрів ДФС/Реєстр платників акцизного податку).
Інформація про реквізити відкритого електронного рахунка ДФС буде надіслана платнику податку не пізніше операційного дня, що настає за днем його відкриття у вигляді повідомлення.
Головне управління ДФС у Чернігівській області
Джерело: http://ch.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...
Коментарі до матеріалу