Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Новий сервіс ДФС - електронне адмістрування реализації пального

Система електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП) запроваджена з 1 березня цього року.

Юридичні особи та фізособи-підприємці, які реалізовуватимуть  пальне, підлягають обов'язковій реєстрації як платники акцизного податку з реалізації пального. Зробити це необхідно до початку здійснення такої діяльності. Як повідомила начальник відділу обслуговування платників податків ГУ ДФС у Чернігівській області Тетяна Говоруха, для цього необхідно подати заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального за формою J(F)1310301.

Заява надсилається до контролюючого органу за основним місцем обліку в електронному вигляді засобами електронного зв'язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.

Електронні формати Заяви та інших документів розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/ Інформаційно-аналітичне забезпечення /Реєстр електронних форм податкових документів.

Заява може бути сформована та надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія). Увійти до оновленого кабінету можна за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України. Також для формування заяви в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Підтвердженням про отримання контролюючим органом заяви є перша квитанція (квитанція про доставку). Після автоматичної обробки заяви  платнику не пізніше наступного робочого дня направляється друга квитанція. В ній зазначається інформація про результати розгляду: повідомлення про реєстрацію особи платником податку шляхом включення її до Реєстру платників акцизного податку з реалізації пального або повідомлення про необхідність подання нової заяви у разі виявлення порушень вимог щодо електронного цифрового підпису, дотримання форми, порядку заповнення і подання заяви.

У разі подання заяви до 1 березня датою реєстрації платником податку є перший день перехідного періоду, тобто 01.03.2016 року.

Особа, яка зареєстрована платником податку, може направити до ДФС засобами електронного зв'язку в електронному вигляді запит для отримання витягу із Реєстру платників за формою J(F)1302501. Не пізніше наступного робочого дня після отримання запиту ДФС направляє їй засобами електронного зв'язку в електронному вигляді витяг із Реєстру платників. Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до Реєстру платників.

Переглянути інформацію з Реєстру платників також можна в оновленому «Електронному кабінеті платника» (відкрита та закрита частини/Інформація з Реєстрів ДФС/Реєстр  платників акцизного податку).

Інформація про реквізити відкритого електронного рахунка  ДФС буде надіслана платнику податку не пізніше операційного дня, що настає за днем його відкриття у вигляді повідомлення. 

Головне управління ДФС у Чернігівській області


Джерело:  http://ch.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали