Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Мінфін готує нові типові форми з обліку та списання основних засобів суб'єктами державного сектору

Міністерство фінансів України оприлюднило на своєму сайті проект наказу Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання Типові форми з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору:

  • Акт введення в експлуатацію основних засобів;
  • Акт приймання-передачі основних засобів;
  • Акт внутрішнього переміщення основних засобів;
  • Акт передачі на ремонт, реконструкцію та модернізацію основних засобів;
  • Акт приймання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих основних засобів;
  • Акт списання основних засобів (часткової ліквідації);
  • Акт списання групи основних засобів;
  • Акт списання транспортних засобів;
  • Акт списання вилученої з бібліотеки літератури;
  • Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів;
  • Інвентарна картка группового обліку основних засобів;
  • Інвентарна картка обліку тварин і багаторічних насаджень;
  • Розрахунок амортизації основних засобів (крім інших необоротних матеріальних активів);
  • Розрахунок амортизації інших необоротних матеріальних активів;
  • Акт переоцінки основних засобів.

Порядок застосовується при оформленні типових форм з обліку та списання основних засобів розпорядниками  бюджетних коштів, Державною казначейською службою України та фондами загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування (далі – суб’єкти державного сектору).

Суб’єкти державного сектору відповідно до галузевих особливостей можуть розробляти власні форми для оформлення господарських операцій з надходження, руху та вибуття об’єктів основних засобів, які повинні містити обов’язкові реквізити, визначені Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» і цим Порядком, та затверджувати їх у розпорядчому документі про організацію бухгалтерського обліку.

Для відображення операцій, пов’язаних зі зменшенням або відновленням корисності об’єктів основних засобів, комісією, призначеною розпорядженням (наказом) керівника суб’єкта державного сектору або уповноваженою ним особою складаються акти, які повинні містити обов’язкові реквізити визначені законодавством та затверджуються керівником суб’єкта державного сектору або уповноваженою ним особою.

Типові форми з обліку та списання основних засобів можуть застосовуватися юридичними особами, створеними відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності.   

Порядок зі складання типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору

Типові форми з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору


Джерело: https://buhgalter.com.ua/news/buhgalt...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали