Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Коли виникають податкові зобов'язання у разі використання електронної первинки

Редакція

09.12.2016 147 2 0

ДФС у листі від 14.11.2016 № 24493/6/99-99-15-03-02-15 розглянула питання щодо правильності визначення дати виникнення податкових зобов'язань з ПДВ та періоду відображення у бухгалтерському обліку первинних документів із використанням електронного цифрового підпису.

Якщо платник податку застосовує загальні правила визначення дати виникнення податкових зобов'язань, то податкові зобов'язання за операцією з виконання послуг, зокрема юридичних, будуть визначатися на дату „першої події”: або на дату зарахування коштів від покупця, або на дату оформлення належним чином документа, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Згідно з нормами чинного законодавства платники податку зобов’язані самостійно декларувати свої податкові зобов’язання та повинні самостійно визначати відповідність здійснюваних ними операцій тим, які перераховані ПКУ.

Коментарі до матеріалу

Відсортовано: по часу за популярністю

Всього коментарів 2

Кращі матеріали