Як скласти ПН при анулюванні реєстрації платника ПДВ
Підсумкові та зведені податкові накладні: коли їх складають
Як оформити податкову накладну при анулюванні ПДВ-реєстрації?
У податковій накладній, що складається при анулюванні реєстрації платника податку за операціями з визначення податкових зобов’язань за товарами/послугами, необоротними активами, які були включені до складу податкового кредиту та не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, у верхній лівій частині у графі «Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини» робиться позначка «X» та зазначається тип причини — «10».
У рядку «Індивідуальний номер отримувача (покупця)» в таких податкових накладних проставляється умовний індивідуальний податковий номер «600000000000», а в рядку «Отримувач (покупець)» платник податку зазначає власне найменування (ПІБ).
Розділ Б податкової накладної заповнюється в такому порядку:
в графі 2 «Номенклатура товарів/послуг продавця» — зазначаються дати складання та порядкові номери податкових накладних, на підставі яких формувався податковий кредит;
у графі 4 «Умовне позначення українське» — зазначається «грн»;
у графі 10 «Обсяги постачання (база оподаткування) без урахування ПДВ» — зазначається вартість (частина вартості) товару/послуги, необоротного активу, на яку нараховується податок згідно з основною ставкою податку та ставкою податку 7%, які застосовуються при нарахуванні податкових зобов’язань;
графа 11 заповнюється виключно платниками ПДВ — сільськогосподарськими товаровиробниками.
Графи 3.1, 3.2, 3.3, 5 — 9, 11 не заповнюються.
ЗІР 101.16
Коментарі до матеріалу