Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як підтвердити стаж при виході на пенсію, якщо втрачено трудову

26.04.2023 40 0 0

Відповідно до Закону України від 09.07.2003 №1058 «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» право на пенсію за віком мають громадяни, які досягли пенсійного віку та набули необхідний страховий стаж.  

Страховий стаж – це період, протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески. З 1 січня 2004 року дані про сплату внесків відображаються в системі персоніфікованого обліку Пенсійного фонду. 

Тож, якщо Ви розпочали свою трудову діяльність після цього часу, і втратили свою трудову книжку, така ситуація не є критичною – вся інформація уже є в Пенсійному фонді і не потребує підтвердження. 

Що ж робити, якщо втрачено трудову книжку з записами про періоди роботи до 1 січня 2004 року?

До 1 січня 2004 року основним документом, що підтверджує стаж роботи є трудова книжка. За відсутності трудової книжки, а також у випадках, коли у трудовій відсутні необхідні записи, для підтвердження стажу приймаються: 

  • довідки з підприємства (правонаступника), архівних установ з обов’язковим посиланням на первинні документи; 
  • виписки з наказів; 
  • особові рахунки та відомості на видачу заробітної плати; 
  • дані, наявні в реєстрі застрахованих осіб;  
  • трудові договори і угоди; 
  • інші документи, що містять відомості про періоди роботи. 

У випадку, коли документи про трудову діяльність не збереглись, стаж можливо підтвердити на підставі показань не менше, ніж 2-х свідків, які знають заявника по спільній роботі на одному підприємстві і мають документи про власну роботу за період щодо якого вони свідчать.

https://t.me/pfvinobl

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали