Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

ДФС запроваджує новий електронний сервіс

З метою надання допомоги платникам податків при виконання ними вимог п.16 постанови №569 від 16 жовтня 2014 р. (із змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 4 лютого 2015 року №82) Державна фіскальна служба запроваджує новий електронний сервіс «Обмін розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами».

Вимоги до електронних документів для здійснення обміну та до засобів надсилання документів:

1. Формат документу повинен відповідати Формату (стандарту) електронного документа звітності суб’єктів господарювання (наказ Міндоходів від 29.11.2013 №729).

2. Формат транспортного повідомлення відповідає вимогам уніфікованого формату транспортного повідомлення при інформаційній взаємодії платників податків і ДФС.

3. Електронний документ надсилається засобами телекомунікаційного зв'язку SOAP.

4. Для криптографічних перетворень використовуються сертифіковані засоби ЕЦП, що відповідають законодавству України. Такі засоби наразі використовуються для підписання і шифрування електронних документів, що подаються до ДФСУ.

Інструкція з використання програмного забезпечення додається.

Джерело:
http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist...

Інструкція.doc
Завантажити

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали