У 2016 році НБУ отримав на 5,98% менше звернень громадян, ніж за 2015 рік
07.02.2017 224 0 0
У 2016 році кількість звернень громадян до Національного банку України скоротилася: центральний банк отримав 83 651 звернення, що на 5 318 звернень менше, ніж за 2015 рік.
Більшість звернень громадян надходила до Національного банку за телефонною «гарячою лінією» - 36,96% (30 919 звернень). Другим найбільш популярним каналом було пряме спілкування з громадянами в регіонах України - 22,97% (19 212 звернень). Громадяни також зверталися до Національного банку за телефонною довідкою – 21,17% (17 708 звернень), поштою – 16,29% (13 625), а також електронною поштою (e-mail) – 2,61% (2 187).
Топ-тематики звернень за цей період залишися незмінними, це :
· відносини за кредитними договорами (4 564 звернення або 27,9% від загальної кількості);
· питання банківського нагляду (3 477 або 21,3%);
· відносини за депозитними договорами (2 203 або 13,5%).
Усі звернення громадян було належним чином вивчено співробітниками Національного банку та вжито відповідних заходів. Так, надано роз’яснення і позитивно вирішено 12 895 звернень, іще 173 звернення перебувають у роботі. Решта звернень розглянута відповідно до статей 5, 7, 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян" – їх надіслано за належністю, ураховано в роботі, повернуто авторам тощо.
Нагадаємо, публікація даних про проходження, стан та характер виконання розгляду звернень громадян у Національному банку за 2016 рік здійснюється центральним банком задля забезпечення виконання законодавства України про звернення громадян.
Джерело: https://bank.gov.ua/control/uk/publis...
Коментарі до матеріалу