Український стартапер створює спільноту бізнес-іммігрантів в США
11.04.2017 205 0 0
В Америці є можливості для будь-якої бізнес-ідеї, яка тільки прийде в голову.
У США підприємець і засновник української стартап-студії Gekos Артем Геращенков за 2 роки зібрав бізнес-спільноту вихідців з різних країн СНД. З допомогою інформаційних технологій він об'єднав колег в соціальну мережу Svoi.us.
Зараз проект допомагає новоприбулим іммігрантам запускати свої бізнеси в Штатах, а також проводить регулярні зустрічі, де команда Svoi підбирає учасникам партнерів, зводить з однодумцями і людьми, готовими вкласти гроші в молоді проекти. З початку 2017 року таких зустрічей було вже два десятки, вони проходять у різних містах, де проживають помітні групи іммігрантів з країн СНД: Сан-Дієго, Далласа, Лос-Анджелес, Клівленд, Сіетл, Портленд, Фінікс, Денвер і інших.
Підбір відповідних бізнесменів і потенційних партнерів працює на базі програми, яку написала команда розробників з Росії, України і Білорусі. Цей же алгоритм, закладений в основу сайту Svoi. За допомогою коду 189 000 підприємців, які зв'язуються один з одним у соцмережі сьогодні, можуть щотижня отримувати добірку актуальних вакансій, резюме, новин і бізнесів, цікавих для партнерства.
Праця спільноти
Програма знаходить контакти і потрібні зв'язки – саме це для іммігранта-бізнесмена в США найскладніше в перші роки його роботи. За словами Артема Геращенкова, в Америці є можливості для будь-якої бізнес-ідеї, яка тільки прийде в голову. В його співтоваристві присутні і брокери, і стоматологи, і власники кухні на колесах, де готують пиріжки і український борщ.
Праця спільноти дає іммігрантам можливість отримати і дати підтримку колишнім і теперішнім співвітчизникам, спрощує вхід на ринок, повністю знімає мовний бар'єр.
У США до 500 000 російськомовних бізнесів, засновані вихідцями з України, Росії, Білорусі, інших країн СНД, і всім потрібно розвиватися, тому спільнота швидко зростає. У пріоритеті на наступний рік – підбирати партнерів не тільки в Америці, але і виводити на західний ринок компанії батьківщини.
З легкої руки Svoi до кінця 2017 року американські компанії планують укласти кілька сотень договорів з українськими та російськими колегами, а також деякі бізнеси випробують на собі схему прискореної експансії, розроблену командою проекту. За цією схемою середній бізнес може отримати потрібний на першому етапі обіг у США в 1,5 – 2 рази швидше, ніж якщо б самостійно підшукував дистриб'юторів та інших партнерів.
Більшість корисних опцій Svoi безкоштовні для учасників спільноти. Це стосується навчальних матеріалів, консультацій, нетворкингов, підбору потенційних партнерів. Але якщо бізнес планує захоплювати ринок, команда Геращенкова пропонує послуги з маркетингу і готова вкладати власні інвестиції в проекти під відсоток від прибутку.
Джерело: http://hyser.com.ua/business_and_fina...
Коментарі до матеріалу