Повноваження органів місцевого самоврядування щодо податків та зборів
Згідно з нормами Податкового кодексу України (далі - ПКУ), до повноважень сільських, селищних, міських рад та рад об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, щодо податків та зборів належать:
- встановлення ставок місцевих податків та зборів в межах ставок, визначених цим Кодексом;
- визначення переліку податкових агентів згідно із статтею 268 цього Кодексу;
- до початку наступного бюджетного періоду прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів, зміну розміру їх ставок, об'єкта оподаткування, порядку справляння чи надання податкових пільг, яке тягне за собою зміну податкових зобов'язань платників податків та яке набирає чинності з початку бюджетного періоду - п.12.4 ст.12 ПКУ.
Рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом - п.п.12.3.4 п.12.3.ст.12 ПКУ.
Сільським, селищним, міським радам та радам об'єднаних територіальних громад не дозволяється встановлювати індивідуальні пільгові ставки місцевих податків та зборів для окремих юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців і фізичних осіб або звільняти їх від сплати таких податків та зборів п.п.12.3.7 п.12.3.ст.12 ПКУ.
kyivobl.tax.gov.ua
Коментарі до матеріалу