Перспективи та проблеми розвитку інфраструктури для електрокарів
19.04.2017 206 0 0
Електромобілі міцно входять в наше життя. Ще у вересні 2015 року світ здолав психологічно важливу позначку — був проданий перший мільйон електромобілів. Згідно з Міжнародним рейтингом сьогодні Україна посідає 5-е місце за темпами розвитку електрокарів поряд з такими державами, як Норвегія, Китай, Швеція, Ісландія.
Однак поки у світі дивуються прагнень українців економити на бензині, інфраструктура та еко-культура користування електрокарами залишається не в пріоритеті української держави.
Сьогодні дорогами України сьогодні їздять більше 1000 електромобілів.
Електромобілі: у чому «плюси»?
Серед переваг «Nissan Leaf» водій виділяє екологічність, комфорт, ексклюзивність, незалежність і економічність.
Така машина не забруднює навколишнє середовище, при чому не тільки вихлопними газами, але і шумом.
Ексклюзивність і престиж теж грають свою роль, адже поки що електрокар не часто зустрінеш на українських дорогах
Скільки можна заощадити завдяки електрокару?
Проте головний плюс «Nissan Leaf» полягає в тому, що, маючи таку машину, можна значно економити на паливі.
Для того, щоб проїхати 100 кілометрів, мені потрібно заплатити лише 12-15 гривень – це 0,5 літрів бензину. У середньому власник звичайного авто проїжджає в день 50-80 кілометрів, витрачаючи при цьому близько 200 гривень. Тому економія видно відразу – адже я за електроенергію для «харчування» електрокара витрачаю в місяць 300 – 350 гривень.
Також, рівень масла в редукторі на електрокарі необхідно перевіряти після пробігу 30 000 кілометрів, тоді як звичайне авто потребує заміни оливи після подолання 10 000 кілометрів.
Детальніше: http://hyser.com.ua/
Коментарі до матеріалу