Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Онлайн-сервіси усунуть зайвих посередників

Редакція

18.07.2017 135 0 0

Які функції "Он-лайн будинку юстиції" спрощують життя представникам бізнесу.

Створення комфортних умов для відкриття та ведення бізнесу в Україні сприяє покращенню фінансового забезпечення громадян, дозволяє реалізовуватися амбітним і творчим людям, підвищує обороноздатність країни. Сучасний електронний сервіс "Он-лайн будинок юстиції" діє з квітня 2016 року. Він є помічником для тих, хто не має часу чекати у чергах до владних кабінетів та бажає зареєструвати власну справу, запустити стартап, надавати індивідуальні послуги, або ж відкрити малий чи середній бізнес.

Йдеться про найкорисніші функції сервісу "Он-лайн будинок юстиції", які можуть послужити підприємцям.   

Реєстрація юридичних та фізичних осіб-підприємців онлайн, не виходячи з дому або офісу

Згідно з пунктом 14 статті 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" реєстрацію фізичних осіб-підприємців здійснюють виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська та Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації, нотаріуси, акредитовані суб'єкти.

Щоб подати заяву про реєстрацію ФОП досі необхідно було особисто йти до адміністрацій або інших суб’єктів. Тепер усі відомості можна подати за допомогою інтернет-сервісу Міністерства юстиції.

У заяві на сайті слід вказати паспортні дані, види економічної діяльності, яку здійснює особа, також, якщо звітність щодо ФОП буде вести довірена особа, повідомити письмово ім’я цієї людини, крім того, можна подати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування.

У випадку реєстрації створення юридичної особи вказується назва нової організації українською мовою, при потребі – додається найменування англійською або мовою нацменшини, хто є керівником підприємства та його паспортні дані, які цілі діяльності, та де буде розташована нова структура. Сюди ж додаються дані про правонаступників та довірених осіб, які будуть звітувати про фінансові справи організації.

Подання заяви про припинення фізичними особами підприємницької діяльності

Особі, яка мала ФОП, достатньо вказати своє ім’я і прізвище та паспортні дані. А також зазначити, яким чином – особисто чи поштою бажаєте отримати виписку з Єдиного державного реєстру про дату припинення підприємницької діяльності.

Отримання електронного цифрового підпису

ЕЦП дозволяє вести електронний документообіг, подавати звітність про роботу підприємства до податкової, пенсійного фонду, інших державних органів. Юридична сила документів з електронним підписом прирівнюється до документів на папері.

За допомогою "Он-лайн будинку юстиції" можна замовити пристрої, які є носіями ЕЦП, для фізичних та юридичних осіб, що пройшли тестування на предмет сумісності з Єдиним та Державними реєстрами Міністерства юстиції України. Для отримання цифрового підпису слід подати документи онлайн, а наступного робочого дня з’явитися до офісу Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України. Сертифікат до ключа з’явиться в особистому кабінеті на сайті АЦСК.

Пошук відомостей про юридичну особу або фізичну особу-підприємця, яка перебуває на обліку у Єдиному державному реєстрі

Якщо вам необхідно подати свої відомості про реєстрацію фізичної або юридичної особи до контролюючих служб, за допомогою онлайн-сервісу можете ввести пошук за прізвищем та ім’ям. Програма покаже дані про реєстрацію чи припинення бізнесової діяльності, сферу діяльності. Так само ресурс дозволяє звірити дані про іншу особу, з якою співпрацюєте чи маєте намір співпрацювати, та яка усно або без пред’явлення документів повідомила про підприємницьку діяльність, якою займається в Україні.

Зараз спеціалісти Міністерства юстиції України разом з волонтерами, представниками ІТ працюють над впровадженням двадцяти нових сервісів "Он-лайн будинку юстиції". Серед них – доступ до реєстру, у якому вказано, чи не накладено арешт на майно підприємця, та чи не є він боржником, планують надати можливість оплати боргу та інших платежів у виконавчому провадженні онлайн.

Попит на інтернет-сервіс серед користувачів постійно зростає. Протягом місяця, з 6 червня 2017 року до 6 липня 2017 року, сайт відвідали близько 140 тисяч осіб. Окрім функціоналів для представників бізнесу, "Он-лайн будинок юстиції" містить сервіси, які дозволяють подавати заяви про намір одружитися до ВДРАЦСів, скористатися сервісом подачі резюме на вакансії в органах юстиції за допомогою кнопки "Соціальний ліфт", замовити послугу "СМС-Маяк", яка повідомляє на телефон чи смартфон про зміни в реєстрах бізнесу та нерухомості, можна повторно отримати документи актів цивільного стану, як-от свідоцтво про народження, смерть чи шлюб, зареєструвати громадську організацію та ЗМІ.

Джерело: http://biz.nv.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали