Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Податок на ввіз товарів з-за кордону

Редакція

25.11.2016 224 1 0

В кінці цього тижня любителів шопінгу чекає найочікуваніша шопінг-подія — день тотальних торгових розпродажів під назвою «Чорна п'ятниця». Увага — податок на ввіз товарів з-за кордону.

У Мінфін спрямований законопроект, в якому зазначено, що за покупку понад 22 євро доведеться заплатити 10% мита і 20% ПДВ. Таким чином міністерство фінансів обмежує вартість покупки в зарубіжних інтернет-магазинах зі 150 євро в місяць до всього 22 євро.

Купівля понад 22 євро оподатковується

Фактично, кожен українець на цю суму зможе купити тапочки або футболку. Експерти впевнені: якщо такий закон проголосують, то онлайн-покупки підуть у тінь, а на митниці посилиться корупція.

Ввести податок на ввіз товарів з-за кордону запропонувала Асоціація підприємств інформаційних технологій України (АПІТУ), в яку входять найбільші виробники та продавці техніки. У законопроекті вони визначили, що за покупку понад 22 євро доведеться заплатити 10% мита і 20% ПДВ. В Асоціації свою пропозицію пояснюють тим, що це може збільшити надходження до бюджету.

Якщо новий закон таки приймуть, ті, хто не відмовиться від інтернет-покупок, будуть придумувати різні способи здешевити замовлення.

На 22 євро ні нормальні речі, ні техніку в інтернеті не купиш. Зрозуміло, що ніхто не хоче платити ще один податок, всі будуть шукати способи, як це обійти. Наприклад, замість того, щоб замовляти в складчину, всі будуть дробити свої замовлення — будуть заходити з різних акаунтів або й зовсім почнуть звертатися до посередників, яким доведеться доплачувати.

Зниження граничних цін негативно позначиться на українцях, оскільки порушує їхнє право самим обирати, де і який товар купувати: Великі мережі і виробники, які лобіюють зниження порогу, позбудуться від зарубіжних конкурентів, ускладнять вихід на український ринок продукції компаній, які не відкрили у нас представництва. І мова не тільки про гаджети, але і про ліки, косметику, взуття та одяг, навіть продукти. В кінцевому підсумку зниження конкуренції створює умови для монополізації ринку і підвищення цін великими торговельними мережами, а програє, як завжди, споживач.

Джерело: http://hyser.com.ua/business_and_fina...

Коментарі до матеріалу

Відсортовано: по часу за популярністю

Всього коментарів 1

Кращі матеріали