Національний банк запускає «гарячу лінію» для звернень громадян
18.08.2016 356 0 0
Відтепер громадяни України можуть звернутися на телефонну “гарячу лінію” Національного банку у разі виникнення питань щодо банківської діяльності за єдиним номером: + 38 (044) 230-19-60.
Згідно з Наказом Національного банку від 15 серпня 2016 р. №1423-н, ця лінія працює цілодобово в режимі аудиозапису (автовідповідач) з подальшим прослуховуванням та опрацюванням звернень.
Для реєстрації та подальшого розгляду звернення потрібно зазначити:
· прізвище, ім’я, по-батькові громадянина
· місце проживання (поштова адреса) та контактний телефон
· e-mail (при бажанні отримати відповідь на електронну скриньку)
· короткий зміст порушеного питання
· назву банку (номер відділення) та його юридичну адресу.
Розгляду не підлягають:
· звернення, виклад яких не відповідає вищезазначеним вимогам
· питання довідкового та консультативного характеру, відповіді на які можна отримати у телефонній довідці Національного банку за тел. +38 (044) 253-01-80.
· звернення з ненормативною лексикою та образами.
Відповіді на звернення громадян надаються усно (у телефонному режимі) або письмово (за допомогою e-mail чи пошти). Максимальний строк надання відповідей – 1 місяць згідно з Законом України “Про звернення громадян".
Джерело: https://bank.gov.ua/control/uk/publis...
Коментарі до матеріалу