Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Національний банк запускає «гарячу лінію» для звернень громадян

Редакція

18.08.2016 356 0 0

Відтепер громадяни України можуть звернутися на телефонну “гарячу лінію” Національного банку у разі виникнення питань щодо банківської діяльності за єдиним номером: + 38 (044) 230-19-60.

Згідно з Наказом Національного банку від 15 серпня 2016 р. №1423-н, ця лінія працює цілодобово в режимі аудиозапису (автовідповідач) з подальшим прослуховуванням та опрацюванням звернень.

Для реєстрації та подальшого розгляду звернення потрібно зазначити:

·         прізвище, ім’я, по-батькові громадянина

·         місце проживання (поштова адреса) та контактний телефон

·         e-mail (при бажанні отримати відповідь на електронну скриньку)

·         короткий зміст порушеного питання

·         назву банку (номер відділення) та його юридичну адресу.

Розгляду не підлягають:

·         звернення, виклад  яких не відповідає вищезазначеним вимогам

·         питання довідкового та консультативного характеру, відповіді на які можна отримати у телефонній довідці Національного банку за тел. +38 (044) 253-01-80.

·         звернення з ненормативною лексикою та образами.

Відповіді на звернення громадян надаються усно (у телефонному режимі) або письмово (за допомогою e-mail чи пошти). Максимальний строк надання відповідей – 1 місяць згідно з Законом України “Про звернення громадян".

Джерело: https://bank.gov.ua/control/uk/publis...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали