Розпочала роботу Громадська приймальня Держархбудінспекції
21.06.2016 228 0 0
16 червня розпочала свою роботу Громадська приймальня Держархбдінспекції - сервіс, який об’єднав в собі низку функцій щодо комунікацій державної установи з громадянами.
Громадська приймальня ДАБІ прийматиме письмові та електронні звернення громадян; запити на отримання публічної інформації; дзвінки на Гарячу лінію Інспекції 0 800 210 011; надаватиме роз’яснення щодо функцій та послуг Держархбудінспекції; консультуватиме щодо отримання місцевими громадами функцій держархбудконтролю.
Держава створює людям зручні умови, зосередивши ключові комунікаційні питання галузі в одному місці. Тепер люди не блукатимуть кабінетами посадовців, а зможуть одразу вирішити усі питання. Відкриттям громадської приймальні ДАБІ ми досягаємо важливого принципу децентралізації: влади на відстані витягнутої руки. ДАБІ засвідчує власним прикладом, що тут працюють люди – для людей, а не бюрократи для населення.
Окремою важливою функцією Громадської приймальні є консультування місцевих громад щодо процесу децентралізації держархбудконтролю.
Представники громади отримають вичерпну інформацію про те, як перебрати на себе нові містобудівні повноваження, які організаційні етапи слід пройти на цьому шляху, як правильно підібрати кадри. Таке консультування суттєво пришвидшить процес отримання органами місцевого самоврядування повноважень держархбудкуонтролю.
Громадська приймальня ДАБІ працюватиме за адресою: м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26-а, щоденно з 9:00 до 18:00, по п’ятницям – з 9:00 до 16:45. Обідня перерва з 13:00 до 14:00.
Джерело: http://www.dabi.gov.ua/
Коментарі до матеріалу