Мінагрополітики диверсифікує експорт у трьох вимірах
09.06.2017 85 0 0
Мінагрополітики працює над диверсифікацією національного експорту у форматі 3D.
Формат 3D ‒ це фактично диверсифікація у трьох вимірах: за товарною структурою, ринками збуту та учасниками зовнішньо-економічних відносин за рахунок залучення малих та середніх гравців.
Для розвитку ринків не лише за кордонами України, але й всередині країни треба створювати самодостатні виробничо-збутові ланцюги. При цьому треба звернути увагу на можливості створення кластерів в регіонах і поєднувати всі ключові ланки: виробництво, переробку, використання новітніх технологій та ноу-хау, інфраструктуру і логістику, науку та дослідництво та інші.
Китай зацікавлений у збільшенні поставок українських продуктів, у створенні спільних проектів у сфері переробки аграрної продукції, особливо продуктів харчування тваринного походження, а також інфраструктури.
Китай вже став одним із головних імпортерів української агропродукції, наприклад, сої та кукурудзи. Також у цьому році Китай відкрив свій ринок для експорту української яловичини.
Джерело: http://www.agrotimes.net/
Коментарі до матеріалу