Малий і середній бізнес шукають фінансову підтримку поза банками (дослідження)
17.09.2015 100 0 0
Малий і середній бізнес не задоволений послугами роздрібних банків. Про це свідчать дані британського дослідження, яке підкреслює загальну для розвинених країн тенденцію.
Поширеність цифрових сервісів збільшує ризик того, що бізнесмени будуть відмовлятися від традиційних банківських послуг. Щоб утримати клієнтів, банки повинні вибудувати нову модель взаємодії з бізнесом, інформує еizvestia.com.
- Банки не використовують традиційні та цифрові канали для спілкування з бізнесменами. 73% малих і середніх підприємств відзначають, що не контактують зі своїм менеджером.
- 67% британських малих і середніх компаній вже розглядають можливість використання сторонніх фінансових сервісів, замість рішень свого банку. Більше половини бізнесменів готові змінити банк.
- Незважаючи на сьогоднішню кризу у відносинах банків і бізнесу, 49% підприємців не змінювали фінустанова протягом більше 5 років. Більш того, 67% готові активно співпрацювати зі своїм поточним банком, якщо він запропонує більш ефективні інструменти для вирішення бізнес-завдань і планування.
Якими інструментами хочуть користуватися підприємці?
67% хочуть використовувати інструменти і поради по веденні бізнесу та планування росту і розвитку
44% вимагають, щоб банк демонстрував розуміння їхнього бізнесу
30% почнуть користуватися послугами банку зі стратегією бізнес-партнера, а не провайдера фінансових операцій
Дослідження проведене в липні 2015р. В опитуванні взяли участь 250 менеджерів банків, що відповідають за обслуговування малого та середнього бізнесу.
Джерело: eizvestia.com/news-markets/full/456-malyj-i-srednij-biznes-ishhut-finansovuyu-podderzhku-vne-bankov-issledovanie
Коментарі до матеріалу