Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Яким клієнтам юрфірмі краще відмовити?

Редакція

14.07.2016 151 0 0

Не відпускати старих клієнтів і залучати нових - одна з головних задач кожної успішної юрфірми. Але є ситуації, коли клієнту - теперішнього або майбутнього - просто необхідно сказати «ні». У яких випадках слід відмовляти тим, з ким фірма працює вже давно, і чому не варто братися за кожну справу «з вулиці».

Приводи насторожитися

Сьогодні юристи часто прагнуть брати будь-яких клієнтів, котрі постукали у двері, і це помилк. Ви ж хочете, аби вас оцінили за те, що ви дійсно добре робите, що вам подобається і що приносить значний дохід.

Клієнти з проблемами і проблемні клієнти — це не одне й те саме. З другою категорією на успіх розраховувати не варто. Адже ваші очікування, особливо при літигації, не збігатимуться. Якщо до вас прийшов новий клієнт, треба бути напоготові й звертати увагу на знаки того, що попереду чекають неприємності, попереджають американські юристи. Проте іноді доводиться відмовляти й постійним клієнтам, і тут ситуація ускладнюється.

Якщо до вас прийшов новий клієнт, то варто подивитися, скільки консультантів він змінив до вас. Ті, хто «скаче» по юристах, — найнебезпечніша група. Партнер Bradley Arant Boult Cummings LLP Пол Болус, котрий очолює напрям роботи з клієнтами, попереджає: якщо у клієнта ви четвертий за рахунком, є привід задуматися: можливо, справа в його небажанні платити або в питаннях етики. Найкраще, що можна зробити, — подзвонити попередньому юристові.

Докладніше дивись за посиланням: http://zib.com.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали