Як відновити електропостачання квартири, якщо послуга була відключена
01.11.2016 397 0 0
Компанії-постачальники можуть тимчасово припинити надання послуги споживачам при наявності заборгованості за оплату комунальних послуг.
Як стало відомо, споживачам, які не оплачують спожиту електроенергію, постачальники послуги можуть припинити енергопостачання.
У яких випадках можна позбутися електропостачання
Сплатити рахунок за спожиту електроенергію необхідно протягом 10 днів після терміну, зазначеного в квитанції. Якщо споживач не оплатив послугу, то компанія направляє попередження про відключення електрики. У разі ненадходження оплати на 30-й день після отримання попередження, компанія має право відключити боржника від мережі.
У компанії «Київенерго» повідомили, яка інформація повинна бути вказана в повідомленні:
-адреса квартири/будинку, який заплановано відключити;
-причина відключення - заборгованість і сума заборгованості;
-адреси найближчих центрів обслуговування клієнтів компанії.
Як відновити електропостачання квартири
Щоб відновити електропостачання споживачу необхідно звернутися в центр обслуговування клієнтів і зробити такі дії:
-провести звірку розрахунків за електроенергію (у разі, якщо споживач не згоден з сумою боргу);
-пред'явити квитанцію про оплату боргу або укласти угоду про розстрочення сплати заборгованості;
-оформити заявку на повторне підключення.
У компанії відзначають, що після погашення боргу повторне підключення здійснюється безкоштовно.
Електропостачання відновлюється протягом 3-х днів в містах та 5-ти - в сільській місцевості.
Джерело: http://hyser.com.ua/
Коментарі до матеріалу