Як зміниться банківська індустрія до 2030 року
Основними змінами у банківській індустрії до 2030 року стануть персоналізація з використанням штучного інтелекту, а взаємодія з клієнтами здійснюватиметься за допомогою голосових помічників та біометрії.
Банки створять цифрові платформи, через які будуть пропонувати клієнтам різноманітні сервіси сторонніх провайдерів. Значну роль відіграватиме питання впевненості користувачів в захищеності їхніх даних та їх цільового використання, системи кібербезпеки використовуватимуть для захисту даних штучний інтелект.
Наявність пластикової картки для використання в точці продажу або здійснення мобільних платежів замінять голосовими командами або візуальною ідентифікацією. Завдяки можливостям технології «інтернет речей», будь-який пристрій може стати цифровим каналом для здійснення платежів та комунікації з банками.
До 2030 року майже всі пристрої матимуть вбудовану інтелектуальну функцію: від холодильника, який відстежує його вміст, до вхідних дверей, які зможуть перевіряти можливість доставки посилки, навіть коли ви не вдома.
Як зазначається у звіті KPMG, банки та фінансові організації будуть використовувати кожний крок користувачів для розуміння їхніх потреб та персоналізації, роль банку полягатиме у тому, щоб визначити та запропонувати клієнту найбільш релевантний в цей момент сервіс, замовити та забезпечити його оплату.
Оцінка кредитоспроможності клієнтів буде більш цілісною та зможе оновлюватися в режимі реального часу з урахуванням способу життя, історії покупок за допомогою прогнозної аналітики. Оцінка ризикованості позичальника ґрунтуватиметься на життєвих звичках та історії покупок.
Відповідно до звіту, упродовж наступного десятиліття готівкові гроші будуть поступово зникати з обігу, що призведе до зменшення тіньової економіки, експлуатації працівників і шахрайства.
home.kpmg/ua
Коментарі до матеріалу