Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як працюватимуть електронні трудові в Україні: Мінсоцполітики

10.03.2021 59 0 0

Ведення обліку трудової діяльності працівників здійснюватиметься в електронній формі у Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Відповідні цифрові сервіси будуть впроваджені через три місяці, тобто з дати набрання чинності законом. 

Облік даних про трудову діяльність, освіту та інших відомостей про працівника вестиме Пенсійний фонд, який з 2000 року відповідає за накопичення, зберігання та обробку інформації про страховий стаж працівників для набуття ними права на отримання пенсій та страхових виплат.

Інформація про трудову діяльність за попередні роки в електронний реєстр зможе вноситися як самостійно працівником, так і його роботодавцем у вигляді сканованих або оцифрованих копій трудової книжки з обов’язковим накладанням електронного підпису.

За бажанням працівника роботодавець буде зобов’язаний продовжувати облік трудової діяльності в паперовій формі, однак у такому випадку паперова трудова книжка зберігатиметься в працівника.

Включення до реєстру відсутніх відомостей з паперових трудових книжок передбачається здійснити протягом п’яти років після набрання законом чинності. У цей перехідний період може застосовуватися і паперова, і електронна форма обліку трудової діяльності.

Інформацію про свою трудову діяльність і страховий стаж громадяни зможуть отримати у вигляді електронного документа через вебпортал Пенсійного фонду України. Цей документ матиме статус офіційного та зможе пред’являтися громадянами у формі витягу за потребою.

www.kmu.gov.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали