Як працюватимуть електронні трудові в Україні: Мінсоцполітики
Ведення обліку трудової діяльності працівників здійснюватиметься в електронній формі у Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Відповідні цифрові сервіси будуть впроваджені через три місяці, тобто з дати набрання чинності законом.
Облік даних про трудову діяльність, освіту та інших відомостей про працівника вестиме Пенсійний фонд, який з 2000 року відповідає за накопичення, зберігання та обробку інформації про страховий стаж працівників для набуття ними права на отримання пенсій та страхових виплат.
Інформація про трудову діяльність за попередні роки в електронний реєстр зможе вноситися як самостійно працівником, так і його роботодавцем у вигляді сканованих або оцифрованих копій трудової книжки з обов’язковим накладанням електронного підпису.
За бажанням працівника роботодавець буде зобов’язаний продовжувати облік трудової діяльності в паперовій формі, однак у такому випадку паперова трудова книжка зберігатиметься в працівника.
Включення до реєстру відсутніх відомостей з паперових трудових книжок передбачається здійснити протягом п’яти років після набрання законом чинності. У цей перехідний період може застосовуватися і паперова, і електронна форма обліку трудової діяльності.
Інформацію про свою трудову діяльність і страховий стаж громадяни зможуть отримати у вигляді електронного документа через вебпортал Пенсійного фонду України. Цей документ матиме статус офіційного та зможе пред’являтися громадянами у формі витягу за потребою.
www.kmu.gov.ua
Коментарі до матеріалу