Гід по інтернет-торгівлі: що важливо знати
28.04.2016 182 0 0
Сьогодні е-commerce - в числі одиничних секторів українського бізнесу, які, незважаючи на кризу, продовжують рости і розвиватися. І, хоча в порівнянні з 2014 роком відбулося падіння в доларовому еквіваленті, в національній валюті і в кількості транзакцій інтернет-торгівля все ж виграла.
На тлі загального зубожіння населення розвивається споживчий тренд тотальної економії. Як результат, знижки, система cashback, акції, розпродажі та б/у товари стали ще більш популярними і затребуваними. Ті, хто ще вчора беззастережно довіряв «цегельним» магазинам, сьогодні шукають найнижчу ціну в інтернеті.
В онлайні все: великі і середні виробники, звернувши увагу на інтернет-комерцію, збільшують рекламні бюджети на просування своєї продукції; відомі роздрібні мережі витрачаються на розвиток власних онлайн-магазинів; інтернет-магазини спантеличені пошуком правильного трафіку, де важлива не його кількість, а потенціал конверсії в замовлення.
Однак у спадок від «живого» роздробу до віртуального споживачам, партнерам, рекламодавцям перейшли певні звички і «догми». Про усталені стереотипи онлайн-рітейлу і методи їх подолання Forbes розповів Олександр Тен, СЕО Skidka.ua.
Онлайн-рітейл очима споживача: організаційні моменти
1. Оплата «по-старому»
Незважаючи на активний розвиток інтернет-банкінгу і можливість розраховуватися банківськими картами, що надається більшістю інтернет-магазинів, страх передоплати і оплати замовлення персональними картами все ще спостерігається. Частина споживачів як і раніше не довіряють інтернет-магазинам. Крім цього, страх підживлюється і періодичним поширенням інформації про чергові «схеми» інтернет-шахраїв.
2. «Обдурили, кинули»
Існує стереотип, що через інтернет часто продають бракований товар або підробки - мовляв, інтернет-магазини користуються тим, що товар не побачиш в живу. Всі бренди без винятку допускають відсоток браку, і коли такий товар покупець набуває через інтернет, перша реакція: «обдурили, кинули».
Інтернет-комерція доводить, що криза - це, в першу чергу, нові можливості для бізнесу та більш вигідні пропозиції для покупців. Ускладнення в таких випадках для клієнта виникає через необхідність отримання висновку сервісного центру про заводський брак для обміну або повернення товару. Лояльні магазини часто йдуть назустріч клієнту і беруть на себе вирішення проблем з обміну товару у постачальника, хоча мають право цього не робити. Це, скоріше, моральний аспект відносин з клієнтом, ніж діловий.
Докладнішу інформацію можна знайти за посиланням: http://forbes.net.ua/
Коментарі до матеріалу