Електронне пенсійне посвідчення для переселенців діятиме три роки
22.06.2016 483 0 0
З червня Пенсійний фонд розпочав прийом заяв на видачу електронних пенсійних посвідчень для переселенців. Нове посвідчення поєднує у собі банківську картку та пенсійне посвідчення з цифровим підписом.
Для оформлення посвідчення треба написати заяву до відділу пенсійного фонду за місцем проживання. До заяви додати паспорт, ідентифікаційний код та довідку переселенця.
У заяві необхідно вказати вид пенсії, групу та причину інвалідності, якщо така наявна, додати місце реєстрації за паспортом та місце фактичного проживання. Також переселенець може сам обрати банк, у якому він хоче отримувати пенсію.
Виготовлення картки є безкоштовним, а після проходження терміну у три роки за необхідності її оновлять також безоплатно.
Джерело: http://ckp.in.ua/news/9873
Коментарі до матеріалу