Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Автомобільний ринок виріс на 40% в 2016 році

Редакція

02.12.2016 128 0 0

До кінця 2016 року автомобільний ринок виріс в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Найбільше зростання на вітчизняному автомобільному ринку відчули продавці автомобілів преміум-класу. Про це також свідчать дані з декларацій українських чиновників.

Насправді в 2016 році офіційні дилери в Україні переживають складні часи. Сьогодні у офіціалів на рахунку кожна угода купівлі нової машини. Адже в минулому році їм вдалося продати близько 40 тисяч нових автомобілів. А це цифра продажів кінця 1990-х.

За 10 місяців поточного року вже зареєстровано 50 тис. машин, що на 40% більше, ніж за січень-жовтень минулого року.

Основна причина пожвавлення ринку в цьому році — це хай і незначна, але стабілізація економічної і політичної обстановки в країні. Зростання ВВП, зміцнення гривні та падіння інфляції, відносний спокій на Донбасі, а також збільшення реальної заробітної плати вплинули на бажання українців розлучитися з грошима. Споживчі настрої українців покращилися, і вони все частіше замислюються про великих придбань.

У 2016 році користуються попитом автомобілі середньої і високої цінової категорії. Так в ТОП-20 увійшли такі бренди, як BMW, Audi, Lexus, Mercedes-Benz і Land Rover. Саме ці марки можна часто побачити в деклараціях українських чиновників.

Лідером продажів, як і в минулому році, став японський бренд Toyota. А от самої продаваної моделлю виявився південнокорейський кросовер Kia Sportage. Його обрали дві тисячі українців. Основна причина популярності цього сегмента – погані дороги. Сюди ж можна додати місткий салон і високу посадку.

Kia Sportage — самий продаваний автомобіль в Україні.

Зростання ринку на 40% виглядає солідно. Але це лише перші ознаки оздоровлення. Так як останні два роки ринок не просто падав, а обвалюються, розповідає директор одного з київських офіційних дилерських центрів. Так, за 10 місяців 2013 року в Україні було продано близько 180 тис. нових автомобілів. У 2014 – близько 90 тис. од. А в минулому – впав до 39 тис. шт. До прикладу, в найуспішнішому для дилерів 2008‑му кількість машин, що сьогодні продано майже за рік, купувалося всього лише за місяць.

Краще всіх зростання продажів відчули на собі продавці преміальних брендів, як Infiniti, Lexus, Рогѕсһе, Mercedes-Benz. Якщо ж авторинок зростає на 40%, то цей сегмент зріс на 89%. І тепер із загального ринку на частку преміальних машин припадає 16,6%. У минулому році їх частка була 13%. Старший аналітик ІК "Арт Капітал" Олексій Андрейченко пов'язує таке зростання з тим, що покупці з великими гаманцями менш схильні до впливу кризи. І як і раніше продовжують купувати нові автомобілі.

А ось для небагатих покупців машина як і раніше залишається предметом розкоші. Лоукост-сегмент майже не зростає. У цьому році було зареєстровано 12,6 тис. автомобілів низького цінового сегменту, це лише на 13% більше, ніж за аналогічний період 2015 року.

В цьому році експерти прогнозують зростання продажів до 60 – 65 тис. машин. В наступному році ринок продовжить зростати, але не такими великими кроками. За прогнозами продажі нових автомобілів будуть на рівні 78 тис. шт.

Джерело: http://hyser.com.ua/economics/avtomob...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали