Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

10 підприємницьких стратегій, який допоможуть вам перемогти компанії зі списку Fortune 1000

Редакція

12.04.2016 211 0 0

Інновації, партнерство і відсутність бюрократії - основні ключі до досягнення цілей.

Чи можете ви, як підприємець, вивести свою компанію в список 1000 кращих компаній світу?

Успіх компанії не залежить від того, наскільки вона велика. Для того, щоб домогтися свого підприємцю потрібно просто вигадати щось нове, обійти всіх і створити видатний бізнес. Як же це зробили деякі вже існуючі гіганти ринку?

Вони перемагали за допомогою застосування нових технологій

Це загальна стратегія, яку використовують практично всі світові компанії. Інновації роблять несуттєвими всі підходи, якими суспільство користувалося раніше. Саме так Білл Гейтс залишив позаду IBM, представивши світу персональний комп'ютер, а Джефф Безос - Barnes & Noble, використавши Інтернет. Крім того, невблаганна сила Інтернету в майбутньому впливатиме і на інші сфери, а саме: транспорт (модернізація перевезень), освіту (університети біг кордонів), харчування, фінансування, виробництво (відсутність заводів) і т.д.

Вони використовували нові платформи

Стів Джобс підкорив весь світ, представивши iPod, iPhone і iPad. Ці розробки є основною зброєю Apple навіть після смерті засновника компанії.

Вони вдосконалили технології

Якби хтось сказав, що один стартап "переможе" всіх виробників машин, випустивши електрокар, ніхто б в це не повірив. Проте, саме так і вийшло. Елон Маск побудував життєздатну компанію вартість $ 1 млрд в автомобільній промисловості. Його автомобіль на батарейках "перехитрив" всіх. У той час як провідні виробники говорили, що це неможливо, Маск довів зворотне.

Вони завойовували ринки, що формуються

Навіть незважаючи на високу конкуренцію, завжди можна знайти свою нішу на ринку, як це відбувається сьогодні в сфері продуктів швидкого харчування. Ряд компаній роблять ставку на те,  що формується ринок органічних продуктів харчування.

Вони сфокусувалися на небажаному сегменті з незадоволеною потребою

Саме таку стратегію для Walmart прийняв за основу засновник мережі Сем Уолтон. Він зосередив свої зусилля на освоєння сільського ринку роздрібної торгівлі та склав значну конкуренцію дрібним магазинам. Гіганти американського рітейлу вважали, що маленькі міста - це не найкраще місце для великого магазину, але Уолтон зробив неможливе.

Вони використовували унікальні продукти

Харчова промисловість - одна з найбільш конкурентних галузей, пробитися в яку буває дуже складно. Але компанія Chobani - прямий доказ того, що при правильному підході можна все. У пошуках своєї ніші, вона зосередилася на виробництві продукту, про який всі встигли забути - грецькому йогурті, і зірвала джек-пот.

Вони збільшили свою ефективність і відмовилися від бюрократії

Прикладом такої стратегії знову-таки є Елон Маск. Він показав, що навіть такі важливі місії, як запуск ракет, можна проводити набагато дешевше без паперової тяганини, маси процедур і державних підрядників. Правильність підходу Маска довели і в Індії, зробивши приземлення ракети на Марс без великих фінансових витрат.

Докладнішу інформацію можна знайти за посиланням: http://ubr.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали