Рубрика:
Рубрики розділу:
Податковий кодекс України. Розділ IV. Податок на доходи фізичних осіб
Податковий кодекс України ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ від 02.12.10 р. № 2755-VI станом на 13.08.20 р. Із усіма змінами і доповненнями, у тому числі внесеними Законом України від 16.01.20 р. № 466-IX, Законом України від 23.11.18 р. № 2628-VIII, Законом України від 05.12.19 р. № 354-IX, Законом Ук...
P Податковий кодекс
30.09.2020 106 0 0
Податковий кодекс України. Розділ III. Податок на прибуток підприємств
30.09.2020 99 0 0
Податковий кодекс України. Розділ V. Податок на додану вартість
30.09.2020 111 0 0
Податковий кодекс України. Розділ XVIII2. Податкова міліція
30.09.2020 73 0 0
Податковий кодекс України. Розділ XIX. Прикінцеві положення
30.09.2020 83 0 0
Податковий кодекс України. Розділ XX. Перехідні положення
30.09.2020 167 0 0
Податковий кодекс України
ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ від 02.12.10 р. № 2755-VI станом на 13.08.20 р. Із усіма змінами і доповненнями, у тому числі внесеними Законом України від 16.01.20 р. № 466-IX, Законом України від 23.11.18 р. № 2628-VIII, Законом України від 05.12.19 р. № 354-IX, Законом України від 20.09.19 р. № 12...
30.09.2020 199 0 0
Створення фермерського господарства
Бібліотека Баланс № 21 «Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки» Фермерські господарства (далі – ФГ) є найважливішим елементом системи сільгоспвиробництва. ФГ – один із найпоширеніших видів діяльності в аграрному секторі нашої кр...
10.11.2020 72 0 0
Розрахунки із працівниками в разі ліквідації або реорганізації підприємств
Бібліотека Баланс № 21 «Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки» Такі події, як ліквідація або реорганізація рідного підприємства, можуть і не настати в професійному житті середньостатистичного бухгалтера. Але… Усе тече, усе змінюєтьс...
10.11.2020 247 0 0
Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти
Бібліотека Баланс № 21 «Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки» Ліквідація юрособи у зв’язку з банкрутством – тривала та непроста процедура. До того ж не завжди порушення справи про банкрутство закінчується ліквідацією підп...
10.11.2020 63 0 0
Особливості обліку ПДВ при реорганізації підприємств
Бібліотека Баланс № 21 «Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки» У ході реорганізації підприємств відбувається також передання майна правонаступникові. У консультації розповімо, чи потрібно нараховувати податкові зобов’язання при таком...
10.11.2020 82 0 0
Передання від’ємного значення ПДВ та ліміту реєстрації правонаступникові
Бібліотека Баланс № 21 «Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки» Реорганізація підприємства передбачає наявність правонаступника. У консультації ми розглянемо особливості передання правонаступникові від’ємного значення ПДВ і реєстрацій...
10.11.2020 59 0 0
Інвентаризація каси
Бібліотека Баланс № 19 «Інвентаризація-2020: організація, оформлення, облік» Незважаючи на жорсткий фінмоніторинг операцій із готівкою, багато підприємств не відмовляються від готівкових розрахунків. А для торговельних підприємств готівкова виручка – основне джерело доходу. Гроші,...
14.10.2020 114 0 0
Медогляди та щеплення офісних працівників
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У консультації розповімо про організацію медоглядів і вакцинацію офісних працівників, порядок відображення таких операцій в обліку роботодавця. Медогляди працівників Загальні положення Усі медогляди поділяються...
26.10.2020 168 0 0
Оренда офісу: облік витрат орендаря
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Далеко не завжди в підприємства є можливість і бажання придбати власну будівлю або приміщення для офісу. Тому орендований офіс – це звичайне явище. У консультації розповімо, які витрати найчастіше виникають...
26.10.2020 135 0 0
У працівника COVID-19: дії роботодавця
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У роботодавців у період дії карантину виникає низка запитань кадрового характеру, у тому числі як діяти, якщо в одного або декількох працівників виявлено COVID-19. У консультації ми розповімо, як оформити відноси...
26.10.2020 86 0 0
Облік офісних необоротних активів
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Навіть маленький офіс зазвичай має у своєму розпорядженні необхідний мінімум меблів і комп’ютерної техніки, які потрібно враховувати та контролювати. А великі сучасні офіси немислимі без автомобілів, кондиц...
26.10.2020 121 0 0
Як організувати дистанційну роботу співробітників офісу
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У сучасних умовах робота співробітників віддалено набуває все більшої актуальності. І не тільки тому, що вже який місяць на території України діє карантин, але й тому, що сучасні технології дозволяють ефективно о...
26.10.2020 103 0 0
Канцтовари та інші офісні предмети: правила обліку
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Незважаючи на перехід на електронний документообіг, папір, ручки, степлери, папки та інші канцтовари, як і раніше, використовуються в роботі офісу. До того ж, і для комп’ютерного обладнання доводиться купув...
26.10.2020 125 0 0
Облік витрат на благоустрій офісу
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Безумовно, приємне враження повинен справляти не тільки офіс підприємства, але й прилегла до нього територія. У консультації розповімо, як відобразити в обліку операції з благоустрою території, що прилягає як до ...
26.10.2020 71 0 0