Особливості обліку ПДВ при реорганізації підприємств
Бібліотека Баланс № 21 «Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки» У ході реорганізації підприємств відбувається також передання майна правонаступникові. У консультації розповімо, чи потрібно нараховувати податкові зобов’язання при таком...
Маргарита Дубровіна
10.11.2020 71 0 0
Види ліквідації підприємства
Бібліотека Баланс № 21 «Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки» У консультації розповімо, у яких випадках можлива ліквідація підприємства, хто може її ініціювати та хто її проводить. Загальні положення Ліквідація підприємства означає, щ...
Анастасія Шевченко
10.11.2020 88 0 0
Добровільна ліквідація підприємства
Бібліотека Баланс № 21 «Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки» Розвиток бізнесу – справа досить трудомістка. Обставини можуть скластися так, що необхідність у веденні бізнесу відпаде й доведеться закриватися. У процесі ліквідації під...
10.11.2020 91 0 0
Ліквідація підприємства за рішенням суду (не банкрутство)
Бібліотека Баланс № 21 «Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки» У консультації йтиметься про примусову ліквідацію юрособи на підставі судового рішення про припинення юридичної особи, не пов’язане з її банкрутством. Загальні положення ...
10.11.2020 38 0 0
Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти
Бібліотека Баланс № 21 «Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки» Ліквідація юрособи у зв’язку з банкрутством – тривала та непроста процедура. До того ж не завжди порушення справи про банкрутство закінчується ліквідацією підп...
Маргарита Майоренко
10.11.2020 52 0 0
Облік і звітність підприємства на етапі ліквідації
Бібліотека Баланс № 21 «Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки» У консультації розглянемо нюанси відображення в обліку операцій, пов’язаних із добровільною ліквідацією (самоліквідацією) підприємства, а також особливості складання та п...
Ольга Папінова
10.11.2020 203 0 0
Трудові відносини при реорганізації та ліквідації підприємства
Бібліотека Баланс № 21 «Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки» Одне з важливих питань, яке слід вирішити при проведенні реорганізації та ліквідації підприємства, – трудові відносини з найманими працівниками підприємства. У консультац...
Олена Кантерман
10.11.2020 226 0 0
Розрахунки із працівниками в разі ліквідації або реорганізації підприємств
Бібліотека Баланс № 21 «Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки» Такі події, як ліквідація або реорганізація рідного підприємства, можуть і не настати в професійному житті середньостатистичного бухгалтера. Але… Усе тече, усе змінюєтьс...
Олена Кушина
10.11.2020 241 0 0
Створення фермерського господарства
Бібліотека Баланс № 21 «Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки» Фермерські господарства (далі – ФГ) є найважливішим елементом системи сільгоспвиробництва. ФГ – один із найпоширеніших видів діяльності в аграрному секторі нашої кр...
10.11.2020 66 0 0
Реорганізація фермерського господарства
Бібліотека Баланс № 21 «Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки» Як і будь-яка інша юрособа, фермерське господарство (далі – ФГ) може бути реорганізоване. Однак при проведенні реорганізації необхідно враховувати деякі особливості, адже...
10.11.2020 37 0 0
Ліквідація фермерського господарства
Бібліотека Баланс № 21 «Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки» У консультації розповімо про особливості ліквідації фермерського господарства (далі – ФГ). У цілому процедура ліквідації ФГ подібна до процедури ліквідації будь-якої фізо...
10.11.2020 53 0 0
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів»
Навіть невелике підприємство, як правило, має офіс (власний або орендований), оснащений необхідними меблями та комп’ютерною технікою. А сучасні офіси успішних підприємств немислимі без автомобілів, кондиціонерів, бойлерів, мікрохвильових печей та іншої техніки, яка призначена зробити умови пр...
Редакція
26.10.2020 145 0 0
Витрати на мобільний зв’язок: особливості обліку
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Без мобільного зв’язку не обходиться сьогодні жодне підприємство. Скажемо більше – деякі (особливо ті, хто не займається продажем товарів, робіт або послуг населенню) і зовсім відмовляються від стаціо...
26.10.2020 137 0 0
Як організувати дистанційну роботу співробітників офісу
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У сучасних умовах робота співробітників віддалено набуває все більшої актуальності. І не тільки тому, що вже який місяць на території України діє карантин, але й тому, що сучасні технології дозволяють ефективно о...
26.10.2020 99 0 0
Облік заходів щодо COVID-19
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Добросовісні роботодавці прагнуть зберегти здоров’я своїх працівників і захистити їх у розпал епідемії. Із цієї статті ви дізнаєтеся, як відображати в податковому та бухгалтерському обліку різні заходи, які...
Влада Карпова
26.10.2020 88 0 0
У працівника COVID-19: дії роботодавця
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У роботодавців у період дії карантину виникає низка запитань кадрового характеру, у тому числі як діяти, якщо в одного або декількох працівників виявлено COVID-19. У консультації ми розповімо, як оформити відноси...
26.10.2020 75 0 0
Медогляди та щеплення офісних працівників
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У консультації розповімо про організацію медоглядів і вакцинацію офісних працівників, порядок відображення таких операцій в обліку роботодавця. Медогляди працівників Загальні положення Усі медогляди поділяються...
26.10.2020 162 0 0
Охорона праці в офісі
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У консультації йтиметься про основні обов’язки роботодавців у сфері охорони праці, у тому числі про те, які заходи вони повинні здійснювати в період карантину для організації безпечної роботи офісу. Крім то...
26.10.2020 72 0 0
Страхування працівників: облік та оподаткування
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Іноді до складу соціального пакета роботодавці включають програми особистого добровільного страхування життя та/або медичного страхування працівників. У консультації розповімо, що треба знати бухгалтерові підприє...
Алла Демидова
26.10.2020 84 0 0
Навчання та підвищення кваліфікації офісних працівників
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У консультації розглянемо особливості організації та обліку витрат на навчання працівників, у тому числі навчання у виші, підвищення кваліфікації, навчання на курсах англійської мови, курсах МСФЗ. Загальні положе...
26.10.2020 138 0 0