Створення юрособи: правові аспекти
Бібліотека Баланс № 21 «Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки» Створюючи юридичну особу, її засновники повинні взяти до уваги чимало важливих моментів. І перш за все правильно вибрати організаційно-правову форму юрособи. Також необхідно пі...
Олена Кантерман
10.11.2020 80 0 0
Бібліотека Баланс № 21 «Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки»
Підприємства народжуються, зростають, хворіють, видужують або помирають, практично, як люди, які їх створили й з їхньою допомогою виробляють та отримують різні блага. На життя підприємств, зокрема, впливають глобальні та місцеві економічні потрясіння, спричинені суспільними проблемами, а також невм...
Редакція
10.11.2020 164 0 0
Реорганізація підприємства шляхом поділу та виділу: облік
Бібліотека Баланс № 21 «Створення, реорганізація та ліквідація підприємств: алгоритм дій та облікові наслідки» Процес реорганізації підприємств на практиці розглядається, зокрема, як спосіб податкової оптимізації. Адже в результаті реорганізації можна без податків перевести активи та зо...
Валентина Верхогляд
10.11.2020 83 0 0
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів»
Навіть невелике підприємство, як правило, має офіс (власний або орендований), оснащений необхідними меблями та комп’ютерною технікою. А сучасні офіси успішних підприємств немислимі без автомобілів, кондиціонерів, бойлерів, мікрохвильових печей та іншої техніки, яка призначена зробити умови пр...
26.10.2020 153 0 0
Витрати на мобільний зв’язок: особливості обліку
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Без мобільного зв’язку не обходиться сьогодні жодне підприємство. Скажемо більше – деякі (особливо ті, хто не займається продажем товарів, робіт або послуг населенню) і зовсім відмовляються від стаціо...
Олена Кушина
26.10.2020 145 0 0
Як організувати дистанційну роботу співробітників офісу
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У сучасних умовах робота співробітників віддалено набуває все більшої актуальності. І не тільки тому, що вже який місяць на території України діє карантин, але й тому, що сучасні технології дозволяють ефективно о...
26.10.2020 101 0 0
Облік заходів щодо COVID-19
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Добросовісні роботодавці прагнуть зберегти здоров’я своїх працівників і захистити їх у розпал епідемії. Із цієї статті ви дізнаєтеся, як відображати в податковому та бухгалтерському обліку різні заходи, які...
Влада Карпова
26.10.2020 92 0 0
У працівника COVID-19: дії роботодавця
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У роботодавців у період дії карантину виникає низка запитань кадрового характеру, у тому числі як діяти, якщо в одного або декількох працівників виявлено COVID-19. У консультації ми розповімо, як оформити відноси...
26.10.2020 86 0 0
Медогляди та щеплення офісних працівників
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У консультації розповімо про організацію медоглядів і вакцинацію офісних працівників, порядок відображення таких операцій в обліку роботодавця. Медогляди працівників Загальні положення Усі медогляди поділяються...
26.10.2020 167 0 0
Охорона праці в офісі
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У консультації йтиметься про основні обов’язки роботодавців у сфері охорони праці, у тому числі про те, які заходи вони повинні здійснювати в період карантину для організації безпечної роботи офісу. Крім то...
Анастасія Шевченко
26.10.2020 76 0 0
Страхування працівників: облік та оподаткування
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Іноді до складу соціального пакета роботодавці включають програми особистого добровільного страхування життя та/або медичного страхування працівників. У консультації розповімо, що треба знати бухгалтерові підприє...
Алла Демидова
26.10.2020 91 0 0
Навчання та підвищення кваліфікації офісних працівників
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У консультації розглянемо особливості організації та обліку витрат на навчання працівників, у тому числі навчання у виші, підвищення кваліфікації, навчання на курсах англійської мови, курсах МСФЗ. Загальні положе...
Ольга Папінова
26.10.2020 143 0 0
Подарунки офісним співробітникам
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Хто не любить отримувати подарунки? І кому не подобається їх дарувати? Тому якщо подарунок робить роботодавець, то приємно не тільки працівникам, але і йому самому. Адже тоді він може очікувати від співробітників...
26.10.2020 68 0 0
Облік витрат на доставку співробітників в офіс і додому
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Роботодавці, чиї офісні приміщення розташовані в місцях, куди дістатися не так легко, уже давно пропонують своїм співробітникам своєрідний бонус: безплатне перевезення з дому на роботу та з роботи додому. Навесні...
26.10.2020 94 0 0
Організація харчування працівників
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У консультації розглянемо особливості обліку операцій, пов’язаних з організацією харчування працівників. Загальні положення Порядок організації харчування працівників (у т. ч. безплатного) не регламентован...
Облік витрат на експлуатацію офісного автомобіля
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У будь-якого мало-мальськи солідного офісу обов’язково є автомобіль, а іноді й декілька. Потрапити в офіс вони могли різними шляхами. Можливо, одні купили, інші – орендували. Але всі автомобілі потреб...
26.10.2020 138 0 0
Облік офісного софту
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У консультації розглянемо особливості обліку комп’ютерних програм (далі – КП), якими зазвичай користуються співробітники офісу. Загальні положення КП являє собою багатогранний об’єкт для обліку...
26.10.2020 62 0 0
Канцтовари та інші офісні предмети: правила обліку
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Незважаючи на перехід на електронний документообіг, папір, ручки, степлери, папки та інші канцтовари, як і раніше, використовуються в роботі офісу. До того ж, і для комп’ютерного обладнання доводиться купув...
Марина Власова
26.10.2020 124 0 0
Облік офісних необоротних активів
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Навіть маленький офіс зазвичай має у своєму розпорядженні необхідний мінімум меблів і комп’ютерної техніки, які потрібно враховувати та контролювати. А великі сучасні офіси немислимі без автомобілів, кондиц...
Вікторія Якимащенко
26.10.2020 121 0 0
Охоронна сигналізація та відеоспостереження: облік
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Кожне підприємство хоче зберегти своє майно. Для цього можна встановити спеціальне обладнання, уклавши договір на його монтаж. Як ураховувати витрати на охоронну систему офісу, ви дізнаєтеся із цієї консультації....
26.10.2020 79 0 0