Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Якщо РРО не працює, що робити? Радять податківці

Основними причинами, що можуть призвести до виведення з ладу реєстратора розрахункових операцій, є несправність, відсутність зв'язку та електропостачання господарської одиниці, де його розміщено.

У такому разі існує два варіанти проведення розрахункових операцій:

- з використанням резервного РРО за умови, що він був належним чином зареєстрований в органах ДФС (якщо електроенергія є, але робочий РРО вийшов з ладу);

- з використанням розрахункової книжки, зареєстрованої в органах ДФС (у разі, коли електроенергії немає або відсутній резервний РРО).

Також треба мати на увазі, що суб'єкт господарювання може працювати без основного РРО, у разі виходу з ладу РРО – у період ремонту та у разі відключення електроенергії але не більше 7 робочих днів.

Варто зазначити, що у разі незабезпечення гарантійного ремонту реєстратора розрахункових операцій центри сервісного обслуговування зобов'язані не пізніше сьомого робочого дня з дня прийняття в ремонт реєстратора розрахункових операцій ввести в експлуатацію належним чином зареєстрований на суб'єкта господарювання резервний реєстратор розрахункових операцій.

Основний алгоритм дій при застосуванні резервного РРО такий:

1. Внесіть готівку, що була в місці проведення розрахунків до моменту виходу з ладу РРО, у грошову скриньку резервного РРО. Зробити це треба за допомогою операції "Службове внесення".

2. Проводьте розрахунки через резервний РРО в загальному порядку його експлуатації. Усі ці операції необхідно фіксувати в КОРО, зареєстрованій на цей РРО.

3. Після відновлення роботи основного РРО виведіть готівку, що була в місці проведення розрахунків, зі скриньки резервного РРО операцією "Службова видача" та внесіть її в скриньку основного РРО операцією "Службове внесення".

4. Заповніть графи 6 і 7 розд. 4 КОРО на основний РРО і проконтролюйте представника ЦСО – він має заповнити графи 4 і 5 розд.4 КОРО.

Що треба робити при використанні розрахункової книжки:

Нагадаємо, що використовується тільки зареєстрована в органах ДФС РК. Якщо вона застосовується вперше, на реєстраційній сторінці книжки потрібно зазначити дату початку її використання. Далі необхідно діяти так:

1. Внести готівку, що знаходилася в місці проведення готівкових розрахунків, за допомогою розрахункової квитанції з позначкою "Службове внесення".

2. Проводити розрахунки з покупцями з оформленням РК.

3. Оформити розрахунковою квитанцією з позначкою "Службова видача" гроші, що передаються з місця проведення розрахунків до каси підприємства чи інкасуються в каси банків протягом дня.

Згідно з п. 9 розділу III Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 № 417, якщо на період виходу з ладу РРО або в разі відключення електроенергії розрахункові операції проводяться з використанням книги ОРО та розрахункової книжки, то після встановлення відремонтованого (резервного) РРО або відновлення постачання електроенергії необхідно провести через РРО суми розрахунків за час роботи з використанням розрахункової книжки, а також відповідно до контрольної стрічки (у випадку обнулення оперативної пам'яті) - за час роботи, що передував виходу РРО з ладу або відключенню електроенергії, окремо за кожною ставкою податку на додану вартість, після чого слід виконати Z-звіт. За потреби виконується операція "службове внесення" на суму готівки, що зберігається на місці проведення розрахунків.

Відділ комунікацій Головного управління ДФС у Закарпатській області

Джерело: http://prozahid.com/content-19957.htm...

 

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
09.12.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели ПФУ и Гоструда утвердили годовые планы проверок на 2026 год Базовая военная служба и трудовые гарантии: предлагают новые изменения Конечный срок подачи трудовых книжек в ПФУ предлагают отсрочить Закон о Государственном бюджете на 2026 год принят Бизнес см...
12.11.2025
С 1 января 2026 года будет действовать новая система КВЭД: что сейчас делать бизнесу
Новая система классификации видов экономической деятельности – разбираемся вместе! Больше по теме: Зарядка электромобилей: какой это КВЭД и нужна ли лицензия? Виды деятельности: на что влияет КВЭД? С 1 января 2027 года Украина переходит на новую классификацию видов экономической деятельности...
08.10.2025
Обновлен Справочник условных кодов товаров
ГНС опубликовала обновленный Справочник условных кодов товаров. ГНС опубликовала обновленный Справочник условных кодов товаров. Условный код товара Название товара 00101 жилой дом 00102 здание 00103 ...
Новое
11.12.2025
Если задолженность по зарплате выплачивается в декабре 2025 года
Индексы для определения компенсации зарплаты за предыдущие периоды, которая выплачивается в 2025 году Порядок начисления и выплаты компенсации заработной платы, начисленной в период с 01.01.2001, утвержден постановлением КМУ от 21.02.2001 № 159 (с учетом внесенных изменений постановлениями КМУ от ...
11.12.2025
С января 2026 будет действовать новый порядок постановки 17-летних лиц на воинский учет
С января по 31 июля 2026 года граждане Украины мужского пола, которым исполняется 17 лет, подлежат постановке на воинский учет призывников. Как подготовиться к несовершеннолетним работникам? Больше по теме: Женщины-медики: новые правила воинского учета Заполняем новую форму списков персонального в...
11.12.2025
Ведение КУРО без РРО при отключении электроэнергии
Каков порядок расчетов при отключении электроэнергии или в период ремонта РРО и ведения КУРО? Больше по теме: КУРО на РРО: регистрация, перерегистрация, отмена регистрации Порядок регистрации и заполнения РК и КУРО на хозяйственную единицу Согласно п. 1 главы 1 разд. II Порядка регистрации и веден...
Лучшие материалы