Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Относительно установления несоответствия объемов поставок объемам приобретения по товарам

07.08.2017

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ

від 31.07.2017 р. N 1441/6/99-99-07-04-06-15/ІПК

Стосовно встановлення невідповідності обсягів постачання обсягам придбання по товарах.

Пунктом 74.2 статті 74 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) запроваджено систему автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Моніторинг).

Починаючи з 01.07.2017 р., реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр) може бути зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодекс у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Критерії), затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 р. N 567, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 р. за N 753/30621 (далі - наказ).

Відповідно до пункту 2 Критеріїв Моніторинг здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за формою згідно з додатком до наказу, яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо за кожним видом економічної діяльності, якщо така інформація врахована комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Комісія ДФС).

Пунктом 1 наказу затверджено вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Документи).

Зазначені Документи платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (підпункт 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Кодексу).

Пунктом 3 Критеріїв передбачено, що платник податку у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію за встановленою формою (далі - Таблиця) щодо:

видів економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);

кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку;

кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.

Таблиця надсилається виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.

Інструкція щодо правильності заповнення Таблиці при реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі розміщена на офіційному веб-порталі ДФС у банері "Зупинення реєстрації податкових накладних".

Пунктом 52.2 статті 52 Податкового кодексу України встановлено, що індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.

 

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
01.07.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели Внесены изменения в перечень территорий боевых действий и ВОТ (текст приказа от 16.06.2025) Денежная компенсация за неиспользованные ежегодные отпуска В Резерв+ появятся новые возможности получить автоматическую отсрочку Правительство утвердило изменения к...
20.05.2025
Актуальные счета для уплаты налогов
Информация о реквизитах счетов, открытых для зачисления налогов, а также для уплаты единого взноса Больше по теме: Новая форма ТТН: обзор изменений Микро, малое, среднее или крупное: зачем нужно определять размер предприятия Утверждаем и обновляем штатное расписание: правила и нюансы Списки...
17.04.2025
С 16.04.2025 начали действовать сроки хранения документов по воинскому учету
Больше по теме: Приказы и распоряжения: основные термины, виды и сроки хранения Сроки хранения первичных документов увеличены: повлияет ли это на сроки давности для проверок Министерство юстиции приказом от 14.03.2025 № 748/5 утвердило изменения к Перечню типовых документов, которые созд...
Новое
04.07.2025
Как правильно выплатить компенсацию за неиспользованный социальный отпуск работнице, которая находится на этапе приостановления трудовых отношений с 11.04.2022
В случае увольнения работника ему выплачивается денежная компенсация за все неиспользованные им дни ежегодного отпуска, а также дополнительного отпуска работникам, имеющим детей или совершеннолетнего ребенка – лицо с инвалидностью с детства подгруппы А I группы. Больше по теме: Увольнение раб...
04.07.2025
Имеет ли право на дополнительный отпуск совместитель – участник боевых действий
Работник, заключивший трудовой договор на работу по совместительству, находится в трудовых отношениях с предприятием (учреждением, организацией), физическим лицом и потому имеет право на отпуска в соответствии с законодательством о труде. Больше по теме: Больничные и декретные совместителям в 2025 ...
04.07.2025
Оплата работникам времени пребывания в укрытии во время воздушной тревоги
Время простоя не по вине работника оплачивается из расчета не ниже двух третей тарифной ставки установленного работнику разряда (оклада). На условиях, предусмотренных в трудовом договоре и/или в коллективном договоре, оплата за время простоя может осуществляться в большем размере. Больше по теме: В...
Лучшие материалы