Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Относительно получения сведений о пребывании в процедуре банкротства (неплатежеспособности) в электронной форме – Минюст

Разъяснение
23.09.2024

Минюст в письме от 04.09.2024 № 123582/148275-11-24/21.4 предоставил разъяснение относительно получения сведений о пребывании в процедуре банкротства (неплатежеспособности) в электронной форме.

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

ЛИСТ
від 04.09.2024 № 123582/148275-11-24/21.4

Міністерство економіки України

Щодо можливості отримання відомостей про перебування у процедурі банкрутства (неплатоспроможності) в електронній формі.

Міністерство юстиції України повідомляє, що з 06 вересня 2024 року надається доступ до відкритої частини спеціалізованої сторінки, за допомогою якої забезпечується доступ суб’єктам загального доступу до інформації про боржників, що міститься у Єдиному реєстрі боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність).

Сформувати інформаційну довідку про перебування суб’єкта у процедурі банкрутства (неплатоспроможності) можна буде за посиланням на відкритій частині спеціалізованої сторінки «Інформаційна довідка по справах про банкрутство».

Таким чином, починаючи з 06 вересня 2024 року інформація про боржників, яка міститься в Єдиному реєстрі боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), надаватиметься в електронній формі за електронним запитом з можливістю пошуку та перегляду відомостей у вигляді інформаційної довідки про перебування суб’єкта у процедурі банкрутства (неплатоспроможності) (далі – Інформаційна довідка), а також отримання такої Інформаційної довідки з можливістю збереження та роздрукування, у порядку, визначеному розділом IV Порядку функціонування автоматизованої системи «Банкрутство та неплатоспроможність», затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 18.02.2020 № 594/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.02.2020 за № 186/34469 (з текстом нормативно-правового акта можна ознайомитись за посиланням).

Надання відомостей з Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), міжрегіональними управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України у формі інформаційних листів за відповідним запитом (письмовим або електронним) з 06 вересня 2024 року здійснюватися не буде (за виключенням настання обставин, визначених в абзаці першому пункту 13 розділу II вищезгаданого Порядку).

Інформаційна довідка формується автоматично програмними засобами спеціалізованої сторінки та надається у день здійснення електронного запиту за вказаними параметрами пошуку, за винятком випадків наявності технічних підстав, що унеможливлюють роботу відповідної підсистеми.

Обов’язковим атрибутом Інформаційної довідки є QR-код, який містить посилання на документ.

Інформаційна довідка надається безоплатно.

Відомості в Інформаційній довідці є актуальними на дату її формування.

Доступ до відкритої частини спеціалізованої сторінки для формування та перегляду Інформаційної довідки забезпечується за умови автентифікації та авторизації запитувача на вебпорталі електронних сервісів з питань банкрутства (неплатоспроможності).

ЗВЕРТАЄМО УВАГУ!

Інформація щодо боржників – фізичних осіб – підприємців в Єдиному реєстрі боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), може обліковуватись як за номером запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації, так і за номером облікової картки платника податків такої особи.

У зв’язку з цим, для отримання повної інформації про наявність чи відсутність запису про перебування фізичної особи – підприємця у процедурі банкрутства (неплатоспроможності), рекомендуємо формувати Інформаційні довідки за обома параметрами: за номером запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації, а також за реєстраційним номером облікової картки платника податків.

ДОВІДКОВО:

Інформаційна довідка – це документ, який надається в електронній формі за онлайн запитом юридичної або фізичної особи про видачу довідки стосовно суб’єкта, щодо якого запитується інформація.

Пошук для отримання Інформаційної довідки здійснюється із зазначенням одного з таких параметрів пошуку:

  • код боржника за ЄДРПОУ;
  • номер та дата запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта у формі книжечки / номер паспорта у формі картки (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті).

За результатом пошуку формується Інформаційна довідка з такими відомостями про боржника:

  • найменування, код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
  • прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), номер та дата запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців);
  • прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта у формі книжечки / номер паспорта у формі картки (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті) (для фізичних осіб);
  • ознака боржника;
  • місцезнаходження (для юридичних осіб), місце проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців) або місце проживання/перебування (Область) (для фізичних осіб);
  • основний вид діяльності відповідно до КВЕД (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців);
  • форма власності (для юридичних осіб);
  • відсоток акцій (часток) у статутному капіталі, що належать державі (для юридичних осіб);
  • номер справи про банкрутство (неплатоспроможність);
  • стан провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) (відкрито, закрито);
  • найменування господарського суду, в провадженні якого перебуває справа про банкрутство (неплатоспроможність);
  • дата відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність);
  • стаття, відповідно до якої відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність);
  • судова процедура, в якій перебуває боржник або судова процедура на момент закриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) (для записів зі станом провадження “Закрито”), дата відкриття судової процедури;
  • дата закриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) (для записів зі станом провадження «Закрито»);
  • прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) арбітражного керуючого, дата його призначення;
  • параметри запиту, за якими здійснено пошук інформації та сформовано Інформаційну довідку.

Просимо в межах повноважень Уповноваженого органу, який здійснює регулювання у сфері закупівель, довести наведену інформацію до відома учасників публічних закупівель.

 Заступник Міністра з питань європейської інтеграції
Людмила СУГАК


Присоединяйтесь к Uteka в Telegramm

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
24.06.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели В Украине возобновится обязательная подача статистической отчетности ГНС отвечает на актуальные вопросы налогоплательщиков: письмо от 13.06.2025 Внесены изменения в Правила организации статистической отчетности Изменены Критерии важных предприятий с целью ...
20.05.2025
Актуальные счета для уплаты налогов
Информация о реквизитах счетов, открытых для зачисления налогов, а также для уплаты единого взноса Больше по теме: Новая форма ТТН: обзор изменений Микро, малое, среднее или крупное: зачем нужно определять размер предприятия Утверждаем и обновляем штатное расписание: правила и нюансы Списки...
17.04.2025
С 16.04.2025 начали действовать сроки хранения документов по воинскому учету
Больше по теме: Приказы и распоряжения: основные термины, виды и сроки хранения Сроки хранения первичных документов увеличены: повлияет ли это на сроки давности для проверок Министерство юстиции приказом от 14.03.2025 № 748/5 утвердило изменения к Перечню типовых документов, которые созд...
Новое
27.06.2025
Особенности освобождения документов от легализации и апостилирования
Освобождение официальных документов от требования легализации или иного дополнительного удостоверения (апостиля) на основании соответствующих положений международных договоров Украины не отменяет требования о предоставлении заверенного перевода документа на официальный язык государства, на территори...
27.06.2025
Как работает программа компенсации 25 % стоимости украинской сельхозтехники
Программа действует в соответствии с постановлением КМУ от 01.03.2017 № 130 и является одним из инструментов реализации политики «Сделано в Украине», направленной на поддержку внутреннего производства, локализацию и развитие промышленного потенциала. Больше по теме: Компенсация от госуд...
27.06.2025
Что означают новые статусы в Резерв+ и как действовать в некоторых случаях
В приложении «Резерв+» появляются разные статусы относительно воинского учета. Рассмотрим, что они означают и как надо действовать. Больше по теме: Перечень документов, которые оформляются юридическим лицом для ведения воинского учета Представлять ли отчет о забронированных военнообяза...
Лучшие материалы