Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Как восстановить информацию фискальной памяти РРО после ремонта

21.06.2018

Неисправный фискальный блок регистратора подлежит замене на новый, опломбированный производителем. При этом в новом фискальном блоке восстанавливается информация из ежемесячных отчетов регистратора за последние три года (п. 33 Порядка технического обслуживания и ремонта регистраторов расчетных операций, утвержденного Постановлением Кабинета Министров Украины от 12.05.2004 г. № 601).


ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ

від 31.05.2018 р. № 2391/6/99-99-14-05-01-15/ІПК

Який порядок дій при відновленні інформації фіскальної пам’яті РРО та які фінансово-правові наслідки у разі її не відновлення після ремонту реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО) із заміною фіскального блоку?

Правові засади застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначено Законом України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі - Закон №265), дія якого поширюється на усіх суб’єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.

Розділом II Закону №265 визначено порядок проведення розрахунків, зокрема згідно із п. 14 ст. 3 р. II суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані вводити в експлуатацію, проводити технічне обслуговування без порушення раніше здійсненого належним чином опломбування реєстратора розрахункових операцій, ремонтувати реєстратори розрахункових операцій через центри сервісного обслуговування в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 33 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2004 р. №601, несправний фіскальний блок реєстратора підлягає заміні на новий, опломбований виробником. При цьому в новому фіскальному блоку відновлюється інформація із щомісячних звітів реєстратора за останніх три роки.

У зв’язку із скасуванням щомісячної звітності реєстратора розрахункових операцій (форма 1-ЗВР) Державна фіскальна служба рекомендує:

для відновлення інформації після заміни фіскального блоку центр сервісного обслуговування має використовувати звітні дані щоденних фіскальних чеків, які зберігаються у розділі 1 книги обліку розрахункових операцій до РРО. При цьому, у новому фіскальному блоці має бути відновлена інформація за останні три календарні роки.

при формуванні фіскального чека, для введення в новий фіскальний блок, у полі «найменування товару (послуги)» в обов’язковому порядку слід вносити спеціальний маркер «відновлення фіскальної суми». Таке маркування дасть можливість ДФС, при аналізі даних Системи обліку даних РРО, виділяти суми, повторно внесені до відновленої фіскальної пам’яті РРО, та вже передані до ДФС.

Водночас, ст. 1551 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено відповідальність посадових осіб та осіб, які здійснюють розрахункові операції, у разі порушення ними встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.

У відповідності до п. 52.2 ст. 52 ПКУ податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.

Комментарии к материалу
Популярное
15.07.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели С 5 июля в Украине возобновляется обязательное представление статистической отчетности Будет ли 15 июля выходным днем Внесены изменения в перечень территорий боевых действий и ВОТ (текст приказа от 28.05.2025) ГНС отвечает на актуальные вопросы налогоплате...
20.05.2025
Актуальные счета для уплаты налогов
Информация о реквизитах счетов, открытых для зачисления налогов, а также для уплаты единого взноса Больше по теме: Новая форма ТТН: обзор изменений Микро, малое, среднее или крупное: зачем нужно определять размер предприятия Утверждаем и обновляем штатное расписание: правила и нюансы Списки...
21.05.2025
Критически важные предприятия до 28 мая должны подать соответствующие данные: письмо Минэкономики
Больше по теме: Перечень отраслевых и региональных нормативных актов, которыми утверждены критерии признания предприятий критически важными в особый период Зарплатные критерии для бронирования работников: исчисляем среднюю зарплату Минэкономики в письме от 19.05.2025 № 27-11/37509-07 проинфор...
Новое
18.07.2025
Возможен ли отпуск после окончания трудового договора
Может ли работник по окончании срочного трудового договора взять отпуск с последующим увольнением?  Больше по теме: Выезд забронированных работников за границу: возможно ли? Предоставление отпуска после увольнения с военной службы Может ли работник по окончании срочного трудового договора взя...
18.07.2025
Как через Электронный кабинет получить Справку об уплаченном нерезидентом в Украине налоге на прибыль (доходы)
Получить Справку об уплаченном нерезидентом в Украине налоге на прибыль (доходы) или обоснованном отказе в ее выдаче можно через приватную часть Электронного кабинета (вкладка «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи»). Больше по теме: Дивиденды нерезидентам в инвалюте: услов...
18.07.2025
Работник заключил трудовые соглашения с тремя работодателями: как будут оплачивать больничные
Новые нормы применяются к наступившим с 4 апреля 2025 года страховым случаям. Больше по теме: Больничные и декретные совместителям в 2025 году: когда и как оплачивать Моя дочь одновременно работает на условиях трудового договора на трех предприятиях. Имеет ли она право на пособие по временной нетру...
Лучшие материалы