Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Как восстановить информацию фискальной памяти РРО после ремонта

21.06.2018

Неисправный фискальный блок регистратора подлежит замене на новый, опломбированный производителем. При этом в новом фискальном блоке восстанавливается информация из ежемесячных отчетов регистратора за последние три года (п. 33 Порядка технического обслуживания и ремонта регистраторов расчетных операций, утвержденного Постановлением Кабинета Министров Украины от 12.05.2004 г. № 601).


ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ

від 31.05.2018 р. № 2391/6/99-99-14-05-01-15/ІПК

Який порядок дій при відновленні інформації фіскальної пам’яті РРО та які фінансово-правові наслідки у разі її не відновлення після ремонту реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО) із заміною фіскального блоку?

Правові засади застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначено Законом України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі - Закон №265), дія якого поширюється на усіх суб’єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.

Розділом II Закону №265 визначено порядок проведення розрахунків, зокрема згідно із п. 14 ст. 3 р. II суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані вводити в експлуатацію, проводити технічне обслуговування без порушення раніше здійсненого належним чином опломбування реєстратора розрахункових операцій, ремонтувати реєстратори розрахункових операцій через центри сервісного обслуговування в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 33 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2004 р. №601, несправний фіскальний блок реєстратора підлягає заміні на новий, опломбований виробником. При цьому в новому фіскальному блоку відновлюється інформація із щомісячних звітів реєстратора за останніх три роки.

У зв’язку із скасуванням щомісячної звітності реєстратора розрахункових операцій (форма 1-ЗВР) Державна фіскальна служба рекомендує:

для відновлення інформації після заміни фіскального блоку центр сервісного обслуговування має використовувати звітні дані щоденних фіскальних чеків, які зберігаються у розділі 1 книги обліку розрахункових операцій до РРО. При цьому, у новому фіскальному блоці має бути відновлена інформація за останні три календарні роки.

при формуванні фіскального чека, для введення в новий фіскальний блок, у полі «найменування товару (послуги)» в обов’язковому порядку слід вносити спеціальний маркер «відновлення фіскальної суми». Таке маркування дасть можливість ДФС, при аналізі даних Системи обліку даних РРО, виділяти суми, повторно внесені до відновленої фіскальної пам’яті РРО, та вже передані до ДФС.

Водночас, ст. 1551 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено відповідальність посадових осіб та осіб, які здійснюють розрахункові операції, у разі порушення ними встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.

У відповідності до п. 52.2 ст. 52 ПКУ податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.

Комментарии к материалу
Популярное
24.06.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели В Украине возобновится обязательная подача статистической отчетности ГНС отвечает на актуальные вопросы налогоплательщиков: письмо от 13.06.2025 Внесены изменения в Правила организации статистической отчетности Изменены Критерии важных предприятий с целью ...
20.05.2025
Актуальные счета для уплаты налогов
Информация о реквизитах счетов, открытых для зачисления налогов, а также для уплаты единого взноса Больше по теме: Новая форма ТТН: обзор изменений Микро, малое, среднее или крупное: зачем нужно определять размер предприятия Утверждаем и обновляем штатное расписание: правила и нюансы Списки...
17.04.2025
С 16.04.2025 начали действовать сроки хранения документов по воинскому учету
Больше по теме: Приказы и распоряжения: основные термины, виды и сроки хранения Сроки хранения первичных документов увеличены: повлияет ли это на сроки давности для проверок Министерство юстиции приказом от 14.03.2025 № 748/5 утвердило изменения к Перечню типовых документов, которые созд...
Новое
24.06.2025
Более трех тысяч СХ получили предупредительные уведомления от ГНС
Основная цель – предупредить бизнес и дать возможность исправить ситуацию. Больше по теме: Могут ли контролирующие органы проверить предприятие, если директор временно отсутствует? Может ли предприятие подать первичные документы в орган ГНС после проведения проверки ГНС продолжает работать н...
24.06.2025
Страховой заграничный стаж: засчитывается ли он для назначения пенсии в Украине
Как засчитать свой страховой стаж, полученный за границей, для назначения пенсии в Украине? Больше по теме: Стаж работников для льготных пенсий Стаж для ежегодного отпуска: таблица-подсказка Как рассчитать страховой стаж для оплаты больничного? Недавно Правительство приняло постановление, имеющее...
24.06.2025
Договоры пожертвования и дарения: Минюст разъясняет разницу
Рассмотрим договоры пожертвования и дарения, чем они отличаются; права пожертвователя; форма договора; заключение договора пожертвования и т. д. Больше по теме: Акт приемки-передачи транспортного средства по договору дарения Дарение доли в ООО: как оформить? Договор дарения доли в уставном к...
Лучшие материалы