Як Мін'юст передаватиме до Держфінмоніторингу відомості про смерть фізосіб
07.10.2016 136 0 0
Мін'юст прийняв наказ від 29.08.16 р. № 793/2581/5 "Про затвердження Порядку надання відомостей про смерть фізичних осіб".
Документ визначає процедуру надання Мін'юстом до Держфінмоніторингу відомостей про смерть фізичних осіб - із зазначенням ПІБ, громадянства, дати народження і смерті, місць народження і смерті, місця останнього проживання померлого, відомостей про вилучені документах у зв'язку з державною реєстрацією смерті.
Відомості про держреєстрацію смерті невпізнаних осіб не надаються. У разі встановлення особи такого померлого і внесення змін до актового запису про смерть такі відомості надаються Держфінмоніторингу за звітний період, в якому внесені зміни.
Обмін інформаційними файлами і повідомленнями здійснюється по електронній пошті із застосуванням засобів криптографічного захисту інформації. Такий захист також застосовується для ідентифікації підписувача та забезпечення конфіденційності даних.
Визначено, що інформаційні файли відомостей про смерть фізичних осіб формуються і подаються в форматі XML-файлів.
Пакет файлів відомостей про смерть фізосіб, держреєстрація якої здійснювалася з 1 січня 2015 року до набрання чинності цим наказом, формується за даними Держреєстру актів цивільного стану, та одноразово надається адміністратором Держреєстру протягом 30 днів з дня набрання чинності цим наказом на знімному носії інформації в електронній формі з супровідним листом.
Коментарі до матеріалу