Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Відправлення повідомлення про прийняття на роботу поштою: думки розділились

ДФСУ вважає, що повідомлення про прийняття на роботу надсилати поштою не можна. Натомість думка Держпраці протилежна

Мінсоцполітики у листі від 19.08.2015 р. № 1069/13/84-15 нагадало, що Постановою КМУ "Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу" установлені такі способи подання Повідомлення про прийнятих працівників:

• засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

• на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

• на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.

Подання Повідомлення про прийнятих працівників за допомогою підприємств поштового зв'язку постановою не передбачено.

Натомість Держпраці у листі від 03.08.2015 р. № 1364/24/21/01/2298-15 Щодо подання Повідомлення про прийняття працівника на роботу зазначило, що у Порядку не зазначено, яким саме шляхом паперові носії мають бути доставлені до місця знаходження ДФС. А це, на їхню думку, не виключає можливості надсилання інформації поштовим відправленням із повідомленням про одержання. У такому випадку датою повідомлення буде дата надсилання листа відповідно до поштової квитанції.

Джерело: http://news.dtkt.ua/ua/labor/labor-re...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали