Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Проведення касових розрахунків у форс-мажорних обставинах

25.09.2018 234 0 0



Пунктами 9 та 10 глави 4 розділу II Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 р. № 547, встановлено, що у розділі 3 КОРО, зареєстрованої на РРО, обліковують­ся розрахункові квитанції, використані під час відключення електроенергії або в пері­од ремонту РРО. Графи 1 - 5 заповнюють­ся до початку використання розрахункових книжок (далі – РК), гра­фи 6 - 8 — до початку реєстрації розра­хункових операцій за допомогою РРО піс­ля відновлення постачання електроенергії чи встановлення РРО після ремонту.

Якщо початок та закінчення одного ци­клу використання РК при відключенні елек­троенергії чи на період ремонту РРО при­падають на різні робочі дні, за кожний ро­бочий день у розділі 3 КОРО на РРО здій­снюються окремі записи, при цьому гра­фи 1, 2 заповнюються тільки в перший, а графа 8 — тільки в останній день одного циклу використання РК.

Крім того, на підставі даних розрахунко­вих квитанцій щодня здійснюються записи в розділі 2; до запису за перший день слід включити дані про відповідні суми (гра­фи 3 - 10) за контрольною стрічкою з по­чатку робочого дня до моменту виходу з ладу РРО або відключення електроенер­гії. У записі за даними фіскального звітного чека, роздрукованого після відновлення ро­боти на РРО, необхідно зазначити, за які по­передні дати підсумовано дані в цьому фіс­кальному чеку.

Тобто при виході з ладу РРО у розділі 2 КОРО суб’єкт господарювання здійснює за­пис за день виходу його з ладу про відпо­відні суми (графи 3 - 10) за контрольною стрічкою з початку робочого дня до момен­ту виходу з ладу РРО.

Відповідно до п. 10 розділу III Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затверджений наказом Мінфіну від 14.06.2016 р. № 547, з купівлі-продажу іноземної валюти у разі якщо сталися поломка РРО чи відключення електроенергії, безпосеред­ньо після встановлення відремонтованого РРО або відновлення постачання електроенергії необхідно провести через РРО підсумкову інформацію про проведені операції за період роботи без застосування РРО.

У разі обнулення оперативної пам’яті фіскального блока реєстратора слід також провести через РРО підсумкову ін­формацію про проведені операції за період роботи з початку робочої зміни касира, що передував виходу РРО з ладу або від­ключенню електроенергії. Суми проводять­ся окремо за кожним найменуванням валю­ти, видом валютно-обмінної операції, а та­кож окремо за різними значеннями курсів купівлі-продажу (крос-курсів). Після друку­вання відповідного службового звіту за про­веденими сумами слід виконати Z-звіт. Оби­два звіти повинні зберігатися в журналі ви­користання РРО.

http://officevp.sfs.gov.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали