Коли скасовуються сертифікати відкритих ключів ЕЦП без відома платника
09.06.2017 158 0 0
Головне управління ДФС у Вінницькій області нагадує, що Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі - Центр) встановлений вичерпний перелік підстав скасування (відкликання) посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису.
Звертаємо увагу, що сертифікат автоматично скасовується Центром, без надання окремого повідомлення заявнику (підписувачу), у випадку закінчення строку його чинності або не поновлення заблокованого сертифікату протягом 30 календарних днів.
Окрім того, сертифікат може скасовуватися і за письмовою заявою, без додаткового повідомлення, у випадках:
- припинення діяльності суб’єкта господарювання – заявника;
- розірвання підписувачем трудового договору з юридичною особою – заявником;
- компрометації особистого ключа;
- за заявою заявника або його уповноваженого представника.
Також допустима дострокова ліквідація Центром сертифікату ключа, з письмовим або електронним повідомленням заявника, у разі набрання законної сили рішенням суду про скасування посиленого сертифіката ключа, визнання підписувача недієздатним за рішенням суду або надання заявником недостовірних даних, припинення (розірвання) договору з заявником.
Одним із випадків передчасного призупинення дії сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису без надсилання повідомлення, є смерть підписувача або оголошення його померлим за рішенням суду.
Варто нагадати, у разі зміни відомостей, зазначених у посиленому сертифікаті, в т. ч. найменування юридичної особи, платнику необхідно скасувати посилені сертифікати ЕЦП (з попередніми відомостями, зазначеними у посиленому сертифікаті) та сформувати нові посилені сертифікати з актуальними даними клієнта.
Додамо, скасовані сертифікати поновленню не підлягають.
Загалом, інформація про усі скасовані сертифікати автоматично заноситься до Списку відкликаних сертифікатів, який публікується на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (http://www.acskidd.gov.ua) та є доступним кожному користувачу.
За інформацією Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту з початку року на Вінниччині послугами Центру скористалося 4055 осіб, якими отримано 11692 сертифікати відкритих ключів електронного цифрового підпису, з яких 5120 сертифікатів одержано юридичними особами, а 3182 – фізичними особами підприємцями та пересічними громадянами.
Джерело: http://vin.sfs.gov.ua/media-ark/news-...
Коментарі до матеріалу