Зареєструвати нерухомість та бізнес можна буде у відділеннях Укрпошти
31.03.2016 245 0 0
Міністерство юстиції та ДП «Укрпошта» підписали меморандум про співробітництво, який передбачає, що на базі відділень Укрпошти по всій Україні можна буде отримати реєстраційні сервіси Мін’юсту.
Укрпошта вирішила взяти на себе виконання цієї важливої функції і подала до Мін’юсту пакет документів на акредитацію для отримання права надавати реєстраційні послуги Міністерства юстиції/
Це ще один крок, який дасть можливість сервісам Мін’юсту стати ще ближчими до громадян.
Укрпошта має унікальну можливість забезпечити українців якісними і швидкими послугами з реєстрації майна та бізнесу, адже поштові відділення є у кожному куточку країни. З іншого боку – це додаткова стаття доходів для Укрпошти.
Станом на сьогодні до акредитаційної комісії надійшло майже 80 заявок, 35 з яких вже задоволено.
Суб’єкти акредитації разом із нотаріусами та органами місцевої влади отримують повноваження із проведення реєстраційних дій щодо бізнесу та нерухомості. А громадяни і бізнес отримують можливість прозоро і швидко без хабарів і черг проводити реєстраційні дії.
Укрпошта вже має досвід надання адмінпослуг. Адже на виконання доручення Кабміну саме у поштових відділеннях громадянами було оформлено 850 тис. субсидій.
Вже найближчим часом буде визначено 5 регіонів, які стануть пілотними для запуску проекту з надання реєстраційних послуг населенню.
Джерело: https://minjust.gov.ua/ua/news/48196
Коментарі до матеріалу