Бачення стратегії фінансової грамотності: НБУ
Національний банк України презентував бачення спільної для фінансового ринку та усіх зацікавлених сторін стратегії фінансової грамотності.
Стратегія покликана уніфікувати, скоординувати та об'єднати зусилля державних органів, бізнесу та громадянського суспільства, спрямовані на підвищення фінансової грамотності на національному рівні.
Ключові 5 рішень-пріоритетів стратегії
Змінити фінансову культуру
Сформувати українця європейського, фінансово обізнаного
Очікується, що громадяни поділятимуть європейські цінності та будуть готові жити за європейськими стандартами, вмітимуть складати власний бюджет, відповідально ставитимуться до власних фінансових рішень, займатимуться довгостроковим фінансовим плануванням, заощаджуватимуть, контролюватимуть свої фінансові рахунки, розсудливо використовуватимуть кредити та управлятимуть боргами.
Фокус на молодь
Молодь віком від 10 до 24 років (покоління Z та покоління Альфа) є головною цільовою аудиторією. Фокус на молодь диктує нові підходи до навчання, а отже, і всієї стратегії.
Саме молодь може виступати агентами змін, які навчать своїх друзів, батьків, бабусь та дідусів фінансовим знанням та навичкам, яких потребують громадяни, щоб робити виважені рішення та відповідати за свою фінансову поведінку.
Розробити єдину комунікаційну платформу
Єдина комунікаційна платформа під єдиним брендом об’єднає усі зацікавлені сторони та заходи, стане впізнаваною та допоможе розбудувати довіру.
Створити Освітньо-інформаційний центр
Освітньо-інформаційний центр – осередок фінансової просвіти та комунікацій щодо мандату та функцій Національного банку, в якому поєднуватимуться: visitor center, музей грошей, центр просвіти молоді, центр компетенцій вчителів.
bank.gov.ua
Коментарі до матеріалу