«Укрпошта» відновила частину послуг після кібератаки
05.07.2017 233 0 0
«Укрпошта» відновила частину послуг в своїх відділеннях після кібератаки, що сталася 27 червня - про це повідомляє офіційний сайт підприємства.
Станом на ранок 4 липня 2017 року, в автоматизованих відділеннях Укрпошти, які частково відновили роботу, надаються такі послуги:
1) виплата пенсій та соціальної допомоги;
2) прийом більшості платежів, виключаючи перерахувань на користь рахунків, відкритих у Державному казначействі України (можуть бути затримки перерахування платежів одержувачам)
3) прийом і виплата простих поштових переказів, в тому числі міжнародних.
4) відправка та виплата міжнародних грошових переказів за системами Western Union і MoneyGram;
5) прийом письмової кореспонденції та посилок, в тому числі післяплатою (внутрішні та міжнародні, прості та рекомендовані) з попереднім повідомленням про тимчасову неможливість відстежувати відправлення на сайті Укрпошти;
6) видача та прийом готівки з POS-терміналів Райффайзен Банк Аваль і Приват Банку;
7) видача письмової кореспонденції та посилок, в тому числі посилки з післяплатою;
8) прийом підписки на періодичні друковані видання;
9) продаж знаків поштової оплати;
10) продаж полісів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності.
Здійснення термінових грошових переказів відбувається ще не скрізь, але в більшості відділень м Мелітополя, за винятком відділень №№ 3,7,8 і 17, ця послуга вже діє. Також вона відновлена в центральних відділеннях селищ Приазовське, Якимівка і Кирилівка.
Автоматизовані відділення, на яких ще не вдалося відновити роботу систем програмного забезпечення, надають такі послуги:
А) видача поштових відправлень (таких, які не вимагають прийняття накладеного або
сплати мита);
Б) прийом відправлень з передплаченими знаками поштової оплати;
В) виплата пенсій та соціальної допомоги.
Час повного відновлення всіх послуг «Укрпошта» не називає, але запевняє, що робить все можливе, щоб це сталося якомога швидше.
Джерело: http://www.mv.org.ua/
Коментарі до матеріалу