Сім міфів роботи з РРО
24.07.2017 807 0 0
Якщо бухгалтер сумнівається в правильності свого розуміння тієї чи іншої норми податкового законодавства, він буде вибирати більш обережну позицію, тобто підстрахуватися. Але якщо часто підстраховуватися, можна ускладнити власну роботу і робити багато зайвих рухів. Розглянемо сім ситуацій з практики роботи компаній, які застосовують РРО та постараємося розвіяти деякі «міфи», пов'язані з застосування касових апаратів.
Міф 1. Розмінна монета не може зберігатися в РРО
Неправда. Для забезпечення видачі здачі покупцям в касовому апараті може перебувати розмінна монета. Сума залишку такої розмінної монети нічим не встановлена, тобто визначається підприємством.
Міф 2. Щодня виручку з торгової точки потрібно передавати в касу підприємства, а вже потім інкасувати в банк
Неправда. Виручку можна інкасувати відразу з торгової точки в банк без оформлення прибуткових касових ордерів через касу підприємства.
Міф 3. Залишки готівки в РРО повинні бути в межах ліміту каси підприємства
Неправда. Ліміт встановлюється на касу підприємства, а залишки грошових коштів в торгових точках в суму ліміту каси не включаються.
Міф 4. При цілодобовій роботі торгової точки Z-звіт слід зняти до півночі, а після півночі продовжувати роботу.
Неправда. Z-звіт слід знімати не менше одного разу на 24 години. При цьому обов'язок зробити це до півночі нічим не регламентована, і якщо робити Z-звіт, скажімо, о 2:00, санкції за неоприбуткування коштів в день їх отримання не застосовуються, оскільки виконана фіскальна функція.
Міф 5. Не можна, щоб в РРО зберігалося ні копійки зайвих грошей
Не зовсім так. Якщо при інвентаризації залишків грошей виявлені надлишки коштів, і сума невелика - в межах 10% мінімальної зарплати (до 320 грн.), Це невідповідність суми готівки в місці проведення розрахунків не призведе до санкцій за порушення касової дисципліни.
Міф 6. При перевірці касової дисципліни інспектор може провести інвентаризацію і нарахувати санкції за недостачу або надлишки на складі, в магазині
Не зовсім вірно. В рамках перевірки податковий інспектор дійсно має право вимагати проведення інвентаризації. Але недостача товару не призведе до санкцій. Перевіряючих будуть цікавити надлишки товарів, а не їх недостача. Якщо ви добре знайомі з процедурою інвентаризації в рамках перевірки, ви зможете не допустити перевіряючих до фактичного перерахунку товару на складі, але це вже інша історія.
Міф 7. Фактичну перевірку «наслали» конкуренти
Неправда. Відбір платників податків для фактичних перевірок здійснюється за допомогою комп'ютерних програм, які «моніторять» критерії можливих порушень за сукупністю ознак. Швидше за все, ваші конкуренти до вашої фактичній перевірці відношення не мають.
Також дивіться відео про те, коли касовий апарат потрібен, а коли - ні.
Джерело: http://kievbusinesscentre.com.ua/acco...
Коментарі до матеріалу